in my life
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 dec 2007
- Berichten
- 297
Hoi,
laatst is mijn videokaart kapot gegeaan. Ik had de 9800GX2, deze kostte me €272,20 nieuw bij azerty. Ik heb hem gekocht en had 2 jaar garantie en hij is dus kapot gegaan. Nu heb ik mijn videokaart opgestuurd en ze zeggen dat hij ook daadwerkelijk kapot is.
Nu heb ik 2 opties gekregen, 1. ik krijg 100 euro terug of 2. ze sturen hem op naar de fabriek en ze kijken of ze hem kunnen repareren. Als ik 2. doe weet ik zeker dat na 4 weken wachten ze met de melding komen dat hij niet meer te repareren valt omdat het ding gewoon helemaal gaar is...
Als ik 1. doe krijg ik 172 euro door me neus geboord en van die 100 euro kan ik niet eens een 9800gt halen.. Weet iemand wat voor rechten ik hier heb? Als ik 2. doe en ze kunnen hem niet repareren wat dan?
Ook heb ik ze al een hele tijd geleden gevraagd wat er zou gebeuren als mijn videokaart kapot zou gaan aangezien deze niet meer leverbaar is bij azerty, en ze zeiden dat ik een vervangend vergelijkbaar product zou krijgen. Zou ik ze hier op kunnen aanspreken?
Geen idee of jullie hier verstand van hebben.. Maar alvast bedankt!
laatst is mijn videokaart kapot gegeaan. Ik had de 9800GX2, deze kostte me €272,20 nieuw bij azerty. Ik heb hem gekocht en had 2 jaar garantie en hij is dus kapot gegaan. Nu heb ik mijn videokaart opgestuurd en ze zeggen dat hij ook daadwerkelijk kapot is.
Nu heb ik 2 opties gekregen, 1. ik krijg 100 euro terug of 2. ze sturen hem op naar de fabriek en ze kijken of ze hem kunnen repareren. Als ik 2. doe weet ik zeker dat na 4 weken wachten ze met de melding komen dat hij niet meer te repareren valt omdat het ding gewoon helemaal gaar is...
Als ik 1. doe krijg ik 172 euro door me neus geboord en van die 100 euro kan ik niet eens een 9800gt halen.. Weet iemand wat voor rechten ik hier heb? Als ik 2. doe en ze kunnen hem niet repareren wat dan?
Ook heb ik ze al een hele tijd geleden gevraagd wat er zou gebeuren als mijn videokaart kapot zou gaan aangezien deze niet meer leverbaar is bij azerty, en ze zeiden dat ik een vervangend vergelijkbaar product zou krijgen. Zou ik ze hier op kunnen aanspreken?
Geen idee of jullie hier verstand van hebben.. Maar alvast bedankt!