helderheid beeldscherm kan ik niet aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

yasminne

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 apr 2010
Hey hallo,

Ik heb een irritant probleempje misschien dat iemand mij kan helpen!

Ik heb een hP 6730S met windows 7 ultimate 32bit. (hiervoor Vista en toen had ik het probleem niet)

Maar sinds ik windows 7 heb kan ik de helderheid van het beeldscherm niet meer instellen.
Alle drivers staanals het goed is geinstalleerd maar als ik op het batterij-icoon duw dan krijg ik enkel de mogelijkheid om het energiebeheerschema aan te passen en 'meer opties'.
'Helderheid aanpassen verschijnt niet meer.

Heb ik nou een extra driver nodig? (zels als ik het met het FN knopje probeer dan lukt het mij niet)

Thx alvast

volgens mij zit er in windows 7 een optie.
die met geolocators te maken heeft die kijkt waar jij zit op de wereld en gaat zodoende op basis van de zon enz je beeldscherm automatisch aanpassen qua felheid.

maar dan zou je hem hoe dan nog donkerder of lichter moeten zetten lijkt me.
ik zou zeggen probeer eens naar het bovenstaande te kijken misschien dat dat helpt

volgens mij zit er in windows 7 een optie.
die met geolocators te maken heeft die kijkt waar jij zit op de wereld en gaat zodoende op basis van de zon enz je beeldscherm automatisch aanpassen qua felheid.

Verklaar je nader....:o

moet ik het even weer opzoeken heb het op mijn pc aan staan maar werkt niet ivm dat het een gewone pc is...

volgens mij was het iets met geo tracking of iets dergerlijks.
zou het thuis even moeten na checken op mijn pc

moet ik het even weer opzoeken heb het op mijn pc aan staan maar werkt niet ivm dat het een gewone pc is...

volgens mij was het iets met geo tracking of iets dergerlijks.
zou het thuis even moeten na checken op mijn pc

Nooit van gehoord.............

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan