Geen categorieen koppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bokkieman

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2010
Ik kan geen categorieen meer koppelen in Outlook 2007. Hoe is dit op te lossen?

Hoi,

Moet je toch even uitleggen wat je nu precies bedoelt.
Wat categorieën zijn is bekend, maar wat je nu bedoelt met het koppelen ....?

Als ik met de rechtermuistoets klik om een categorie toe te voegen dan kan ik geen categorie meer kiezen. Ik werk overigens met Windows XP.

Laatst bewerkt:
Als ik met de rechtermuistoets klik om een categorie toe te voegen dan kan ik geen categorie meer kiezen. Ik werk overigens met Windows XP.

Je bedoelt: rechtsklikken .... maar waar klik je dan op met de rechtermuisknop?

Je bedoelt: rechtsklikken .... maar waar klik je dan op met de rechtermuisknop?

Ik klik in de kolom "Categorieen" (In de regel van de mail waar ik een categorie aan wil hangen) en dan komen normaal de categorieen tevoorschijn. Op mijn laptop werkt het wel maar op mijn vaste pc kan ik geen categorieen kiezen.

Laatst bewerkt:
Hoi,

In welke weergave?
Nog steeds niet duidelijk voor mij dus, maar wellicht voor anderen wel .....
Kennelijk wil je mailtjes aan een categorie toewijzen .... gaat dat om binnenkomende, of om uitgaande mail? Bij binnengekomen mail heb je in het lint een knop Categoriseren .... (zie bijlage) bedoel je dat?
Stuur anders even een schermafbeelding als bijlage mee.

Bijlagen

• ScrnDmp.jpg
    ScrnDmp.jpg
    32,4 KB · Weergaven: 45
Ik wil inkomende mail categoriseren. Het kan via de menubalk zoals jij aangeeft maar ik klik in de kolom categoriseren op de regel van de mail die ik wil categoriseren. Op het moment dat ik dat doe zie ik in een flits welke categorie ik er "aangehangen" heb maar vervolgens zie ik niets. Als ik dan in de berichtopties ga kijken staat bij "Categorie": geen
Zie bijlage. Er zijn mails die gecategoriseerd zijn en blijven staan maar als ik op de categorie klikt wordt de categorie verwijderd. Het is iets heel raars. De meeste problemen in Office kan ik oplossen maar hier krijg ik de vinger niet achter.

Bijlagen

• Outlook.JPG
    Outlook.JPG
    34,7 KB · Weergaven: 47
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan