Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is toch niet zo moeilijk...ik heb joomla nog niet genstalleerd maar uitgepakt kan geen install methode vinden.
Wat wil je doen? Als je XAMPP gebruikt dan ben je je eigen host. Als je je site met XAMPP bereikbaar wilt maken voor de buitenwereld dan kan dat, nadeel si dan wel dat je PC altijd aan moet staan. Als je de site op je eigen PC wilt mkaen en daarna wilt uploaden naar een andere host dan kan dat zeker, ook daarvoor zijn handleidingen te vinden via google.Ik zie tijdens de installatie dat ik inlog gegeven moet hebben van mijn webhost ik dacht dat ik eerst aan hetw erk kon zonder een webhost en als ik dan mijn shop klaar heb dan online gaan dit heb ik dus verkeerd?
Dan kun je dus inderdaad Joomla op de server die op je PC staat installeren en, wanneer je klaar bent, het resultaat naar een online server migreren.Ik wou graag een webshop offline maken ik heb momenteel al een betaalde webshop waar ik dus vanaf wil, ik wil nu een shop maken terwijl ik mijn huidige aanhoud tot mijn eigen shop klaar is dus mijn domeinnaam is momenteel in gebruik. De bedoeling is dat ik eerst een webshop maak en dan met mijn huidige shop stop zodat ik meteen mijn nieuwe online kan zetten.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.