• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Op blad1 berekening laten zien op blad2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ron van Gerven

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Ik ben een beginner met excel en zit met een probleempje.

Ik ben niet goed in het uitleggen dus daarom dat ik een bijlage mee gepost heb en hoop ik dat dit voor jullie afdoende is.
Op blad1 zou ik een berekening willen laten zien die op blad2.1 en blad2.2 opgebouwd wordt.
Blad1 staat de berekening zover ik ben gekomen, als ik een korting aan geef in het gele vak op blad2.1 dan word dit zichtbaar op blad1, en laat ik hem leeg dan zie je hem niet meer.
Ik zou graag willen zien dat als alleen blad2.1 een bedrag geeft het eruit komt te zien als ik een voorbeeldje heb gemaakt in het bovenste blauwe vlak en dat hij dus de rest niet meer laat zien van de gescheiden btw berekeningen, maar wel weer als ik een korting ingeef die korting berekent.
Dit geldt dan het zelfde voor blad2.2 die dan alleen 6% moet weergeven inplaats van die 19%.
Dan als beide een bedrag geven weer met die gescheiden berekening zo ik hem nu heb.

Ik heb mijn best gedaan mijn probleem zo goed mogelijk te beschrijven, maar wie kan en wil mij hier mee helpen.

Bijlagen

Topictitel aangepast. Titel zei niets over je probleem.

Al eens gekeken bij voorwaardelijke opmaak?
Geef de cellen F3 en O3 (op blad2)een bereiknaam mee en laat voorwaardelijke opmaak kijken of ze gevuld zijn of niet.

Mocht je er niet uitkomen horen we het wel.
Succes,

Al eens gekeken bij voorwaardelijke opmaak?
Geef de cellen F3 en O3 (op blad2)een bereiknaam mee en laat voorwaardelijke opmaak kijken of ze gevuld zijn of niet.

Mocht je er niet uitkomen horen we het wel.
Succes,