Wel opstarten, verder (bijna) niets kunnen doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marc13

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 apr 2010
Hallo!

Ik heb een laptop met windows XP erop, deze was ontzettend langzaam en ik kreeg via de virusscanner steeds het bericht van een Trojan. Heb deze geprobeerd op allerlei manieren weg te krijgen. (Virusscanner bleef steeds maar aangeven deze te hebben verwijderd).

Daarna heb ik via CC Cleaner alle onnodige bestanden weggehaald. Maar nu is het probleem dat nadat die opnieuw is opgestart hij helemaal niets meer doet. Hij start een stuk sneller op. Maar een hele hoop programma's doet die niet meer opstarten. Internet geeft die aan dat dat er niet meer is. En je kunt de programma's op het bureaublad wel aanklikken, maar vervolgens gebeurd er niets. Wel kan ik op "start" drukken. Dan krijg ik alle programma's e.d. te zien. Hiermee kan ik ook in de map "Configuratiescherm" komen. Maar ook dan bij het klikken op een icoon loopt de computer weer vast!

Ik kan er dus helemaal niets meer mee! Wie kan mij helpen?!

Mvg,

Marc13.

Is natuurlijk mogelijk dat door de trojan je software beschadigd is, beste oplossing is dan een volledige herinstalatie van je besturingssysteem.

Kan je trouwens wel in veilige modus komen? En is dat ook een puinhoop?

Recovery?
Met de originele cd's je laptop terug naar de fabrieksinstellingen zetten

Is natuurlijk mogelijk dat door de trojan je software beschadigd is, beste oplossing is dan een volledige herinstalatie van je besturingssysteem.

Kan je trouwens wel in veilige modus komen? En is dat ook een puinhoop?

Ik weet dus niet meer hoe je in de veilige modus kunt komen.:o Normaal gesproken geeft die dat automatisch aan.. Maar dat doet die ook nu niet.Iets met ESC drukken als die opstart?

Ecs, f8, er zijn verschillende knoppen die het kunnen zijn. Dus dat kan je gewoon proberen.

Heb je een recovery partitie op de laptop? Dan kan je die gebruiken.

Ecs, f8, er zijn verschillende knoppen die het kunnen zijn. Dus dat kan je gewoon proberen.

Heb je een recovery partitie op de laptop? Dan kan je die gebruiken.

Ga ik proberen dank je wel! Recovery heb ik ooit wel is gemaakt. Dus ik ga kijken of het werkt!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan