Windows laat me niks doen.

• Onderwerp starter Onderwerp starter TFP
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

TFP

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2010
Hallo.
Deze ochten starten ik mijn pc op en hij deed daar opmerkelijk lang over.
Nadat hij was opgestart bleek mijn taakbalk een windows 95\98 look the hebben
en windows mappen hebben niet meer de blauwe achter grond.
Maar dus ik dacht het zal wel,Ik probeerde mijn ING acount te openen via een snelkoppeling waarop ik een error kreeg dat het niet correct ingevoerd zou zijn.
zodra ik internet aanklik krijg ik een zandlopertje en en gebeurt dan helemaal niks
het zelfde geld voor verschillende programma's ,Mcafee enz.
Ik probeerde acount beheer te openen waarop het programma start en ik een wit vlak krijg waarin niks zich opent.Dit gebeurt ook op windows veilige modus

Uit een paar errors denk ik persoonlijk dat het aan mijn gebruikers rechten ligt.

Als iemand hier de oplossing op weet ben ik die gene zeer dankbaar.

TFP

Hallo.
Deze ochten starten ik mijn pc op en hij deed daar opmerkelijk lang over.
Nadat hij was opgestart bleek mijn taakbalk een windows 95\98 look the hebben
en windows mappen hebben niet meer de blauwe achter grond.
Maar dus ik dacht het zal wel,Ik probeerde mijn ING acount te openen via een snelkoppeling waarop ik een error kreeg dat het niet correct ingevoerd zou zijn.
zodra ik internet aanklik krijg ik een zandlopertje en en gebeurt dan helemaal niks
het zelfde geld voor verschillende programma's ,Mcafee enz.
Ik probeerde acount beheer te openen waarop het programma start en ik een wit vlak krijg waarin niks zich opent.Dit gebeurt ook op windows veilige modus

Uit een paar errors denk ik persoonlijk dat het aan mijn gebruikers rechten ligt.

Als iemand hier de oplossing op weet ben ik die gene zeer dankbaar.

TFP

Beste TFP,

Een manier om het op te lossen is systeem herstel te doen. Dit lukt nu niet en moet je het systeem opnieuw opstarten en na de systeem controle, dus voor het opstarten van Windows, F8 indrukken. (Herhaalde malen drukken) Dan kiezen voor veilige modus. In veilige modus ga je naar systeem herstel en kies voor
de laatste dag dat je systeem is vastgelegd.
Als het goed is moet het systeem opstarten zoals altijd.

Jaap

Probeer eens via uitvoeren: control userpasswords2
Kun je daarinkomen? Dan kun je jezelf weer rechten geven. evt. ook administrator rechten.

Beide geprobeerd niet gelukt

Mn gebruikers rechten blijken normaal te zijn.
En ik heb al eerder geprobeerd in veilige modus.
Het probleem is ik krijg geen pictogrammen meer

Hoe meer ik probeer hoe minder ik kan doen

Na wat proberen met boot.ini en programma's sluiten die ik niet nodig zou hebben,is het nog niet gelukt en heb ik de pc geformateerd en herinstaleerd die nu weer perfect werkt.

Alsnog bedankt voor de reactie's

TFP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan