Updates zorgen voor problemen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

rohff

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2007
Ey iedereen

Ik weet 100% zeker dat het volgend probleem ligt aan de Windows-updates. Ik heb de updates geinstalleerd en daarna mijn PC opnieuw gestart. Als ik mij opnieuw aanmeldde op m'n account, kreeg ik niet mijn bureaublad te zien, maar gewoon een zwarte scherm met m'n cursor erop. Het scherm blijft zwart staan. Taakbeheer kan wel opgestart worden, maar ik kan daar niet veel mee doen (bv. geen nieuwe taken uitvoeren). Ik heb via m'n Windows-CD fouten proberen te zoeken, maar hij vindt niks. Als ik klik op 'Systeemherstel' dan zegt ie dat ie bezig is met het uitvoeren van een systeemherstel, m.a.w. een systeemherstel lukt ook niet. Waarom ik zeker weet dat het ligt aan die Windows-updates, is omdat ik hetzelfde probleem kreeg toen ik mijn PC geformatteerd heb...

Mijn PC is 100% in orde (drivers geïnstalleerd, virus-en spamvrij,....)

Weet iemand waaraan dit ligt?

Bedankt!!

Laatst bewerkt:
Hoi,

Hoeft denk ik niet te sluiten je kan zelf even je titel aanpassen met je probleem staat nog boven aan dus kunnen nog lang reageren.

Zou deze titel zetten update's zorgen voor problemen

Hoi,

Och nee kunnen ze al zien wat je gedaan hebt en dat het niet geholpen heeft ik zal mij berichten met eventuele oplossing verwijderen.maar meld wel even dat je vista al opnieuw geinstalleerd hebt + drivers

Laatst bewerkt:
Hoi,

Och nee kunnen ze al zien wat je gedaan hebt en dat het niet geholpen heeft ik zal mij berichten met eventuele oplossing verwijderen.maar meld wel even dat je vista al opnieuw geinstalleerd hebt + drivers

Zo alles staat nu netjes helemaal vanboven ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan