Jdownloader probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Telefoonoplader

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2010
hoi,

ik heb een vraagje over het download programma Jdownloader.

met jdownloader kun je bijv. 5 links van megaupload daarin plakken en dan download hij het vanzelf zonder dat je elke link die code moet intikken en wachten.

maar als ik nu die links kopier (weet niet hoe je trema moet doen :P) en dan op continue all druk gaan die links naar de download sectie maar gebeurt er niks.

weet iemand hier iets over?

p.s dit is toch geen p2p? dit is Jdownloader (een programma :D)

MegaUpload

Ik weet niet....
Is er geen nieuwere versie van Jdownloader beschikbaar? Misschien heeft MegaUpload een beveiliging gemaakt waar oudere versies niet doorheen komen. Kijk ook even of je FireWall het programma niet blokkeerd. Hij kan de internettoegang blokkeren, en dan kom je dus ook niet verder dan een stilstaand balkje

Ik weet niet....
Is er geen nieuwere versie van Jdownloader beschikbaar? Misschien heeft MegaUpload een beveiliging gemaakt waar oudere versies niet doorheen komen. Kijk ook even of je FireWall het programma niet blokkeerd. Hij kan de internettoegang blokkeren, en dan kom je dus ook niet verder dan een stilstaand balkje

ik heb net gekeken en zag dat er bij de eerste in het rijtje het bestand tijdelijk niet beschikbaar was (even de url naar internet gekopieerd)

maar bij een andre was hij er wel dus dat is wel raar dat die het dan niet doet.

Dus als ik het goed begrijp, lag het probleem alleen bij Megaupload zelf?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan