Grand Theft Auto IV opstart fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim687

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Hoi helpers,
since kort heb ik Gta 4 (Grand Theft Auto IV) ik heb gezien dat het een erg leuk spel is! en dat wil ik ook zelf mee maken.
Dan komt nu de echten vraag: als ik het spel opstart komt er een error venster met de tekst: Can't load Gsc.dll. ik klik op ok en start vervolgens weer het spel dan komt die error er niet meer maar dan staat er: Grand Theft Auto IV werkt niet meer en wordt afgesloten. Wat moet ik doen? (Opnieuw instaleeren heb ik al gedaan)

Laatst bewerkt:
Origineel of illegale versie van het spel?

Kan je pc het spel aan? (wat zijn je specs?)

De melding, is die hetzelfde als de melding die je kreeg tijdens de eerste installatie van het spel?

welke windows heb je ik vermoed windows 7 of vista

indien dit het geval is dien ik nog te weten wel bit versie .
ik had dit ook en heb een register aanpassing moeten maken laat me het weten. dan zal ik het zenden wat je dient aan te passen

ik had dit ook en heb een register aanpassing moeten maken laat me het weten. dan zal ik het zenden wat je dient aan te passen

?

Ik draai zelf Win7 Ultimate x64, en heb nooit geen registersleutels moeten veranderen voor het bij mij draaide? Leg mij eens uit waarom dat nodig zou zijn?

door de procesor ik heb dit ook moeten aanpassen het game was zogezegt niet compatibel met men prosersor heb dan me register aan gepast laten uitvoeren als admin en het liep zoals een gewoon spel

Een spel niet compatible met een processor, bijzonder. Enige wat dat zou kunnen zijn is dat de processor niet snel genoeg is voor het spel om fatsoenlijk te draaien. Dat soort dingen los je niet op met een register-aanpassing.

mijn prosesor was wel snel genoeg en dit werkte wel kan je bewijzen zal je vanvond het fimpje eens zenden

Het is de origineele versie,
De spect. zijn: Windows 7 Home Premium. 500 gb HDD 250Mb video kaart. AMD Athlon II X 2 processor.
Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen!

indien dit het geval is dien ik nog te weten wel bit versie .

Hoi, ik heb win7 32 bits.

Een spel niet compatible met een processor, bijzonder. Enige wat dat zou kunnen zijn is dat de processor niet snel genoeg is voor het spel om fatsoenlijk te draaien. Dat soort dingen los je niet op met een register-aanpassing.

Een AMD Athlon II x2 3,5 ghz 2 gb werk geheugen

Ik ben in ieder geval blij met zoo veel tips tanks!

Maar het is een .dll fout van GSC.Dll

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is de origineele versie,
De spect. zijn: Windows 7 Home Premium. 500 gb HDD 250Mb video kaart. AMD Athlon II X 2 processor.
Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen!

Welke videokaart? Je noemt alleen het aantal mb's van de kaart, niet merk en type. En juist de kaart is erg belangrijk.

Heb je inmiddels nogmaals geprobeerd te herinstalleren? Schijfje omgeruild in de winkel? Zitten geen krassen op de schijf toch?

ATI
of zo iets welk type kan ik nergens vinden

Ik ga proberen om het opnieuw te instaleeren! ik meld weel of het wel of niet lukt!

ATI
of zo iets welk type kan ik nergens vinden

Welke ati...?

Download en installeer pc wizard en plaats hier eens een voledig hardware overzicht.

En wat is het antwoord op de vraag over krassen en ruilen?

We hebben echt volledige info nodig.

Kleine note: graag niet steeds meerdere keren achter elkaar reageren, maar gewoon alles in één post zetten. Dat scheelt heel wat scrollwerk ;). Heb je reacties samengevoegd. Thanks!

Welke ati...?

Download en installeer pc wizard en plaats hier eens een voledig hardware overzicht.

En wat is het antwoord op de vraag over krassen en ruilen?

We hebben echt volledige info nodig.

Kan het ook op een andere manier bij het booten (opstarten) van je pc of zo? En het kan toch ook bij apparaatbeheer? (
ps: ik typ dit op mijn Dsi en de computer staat niet aan)

Kleine note: graag niet steeds meerdere keren achter elkaar reageren, maar gewoon alles in één post zetten. Dat scheelt heel wat scrollwerk ;). Heb je reacties samengevoegd. Thanks!

Sorry ik ben hier net nieuw!

Kan het ook op een andere manier bij het booten (opstarten) van je pc of zo? En het kan toch ook bij apparaatbeheer? (
ps: ik typ dit op mijn Dsi en de computer staat niet aan)

Liever gewoon een overzicht met pc wizard. Dat is veel duidelijker. Comp even aanzetten dus, link: pcwizard

Je hebt gelijk!!!:cool:

Hier is de ATI versie: ATI Radeon HD 4300 Series.
Ik hoop dat h
et compiabel is met gta IV ( ben gta iv nu aan het instaleeren) het probleem met GSC.dll is nog niet verholpen!!!!
Wat nou als ik GTA IV episodes from liberty city instaleer???

Ben ik nu in de war? Ik vroeg toch om een compleet overzicht? Dus van alle hardware.

Maar ik gok dat gta 4 zal draaien, maar of het lekker speelt is een tweede. Ik zou beginnen op de laagste settings. En de eisen van Stories komt bij mijn weten overeen met die van gta 4 zelf, of te wel zelfde verhaal dus.

Het probleem met gta iv is niet opgelost, en ik kan de settings niet veranderen in gta iv als gsc.dll niet werkt. Als een van jullie gta iv heeft zouden jullie mij het Gsc.dll en GTAIV.EXE willen sturen (ik weet niet wat anders) alvast bedankt Dj Alva

Het zou prettig zijn al je nu ook dat overzicht eens plaatst...

En ook heb je aangegeven dat je nogmaals opnieuw zou installeren, heb je dit al gedaan?

Nogmaals, volledige info is belangrijk, want wij kunnen niet vanaf hier in jou pc kijken!

En ik heb eens even gezocht naar die gsc.dll en ik heb dat bestand niet eens. Staat dit bestand soms op de schijf? Ook dat kunnen we namelijk nog niet uitsluiten, een fout van de schijf zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan