Game pc 400-650 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

ProMod

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2010
Hallo

Na al een tijdje zitten zeuren tegen mn ouders willen ze meebetalen voor mn nieuwe pc
budget 400-650 euro
Beeldscherm heb ik al , muis en toetsenbord nog niet.
liefst win 7 64bit home.
Doel ? Gamen , welke games ?? Cod4 op 125fps liefst 250, napoleon total war , bf bc2 , cod2 , gta 4 misschien .
Stilte ? Beetje belangrijk mag wat geluid maken maar niet teveel
Ik hoop dat iemand iets wil samenstellen. ;)

Mvg , ProMod

Hey,

Een gaming pc van max €650.
Lijkt veel geld, is het ook, maar voor echt een perfecte gaming pc heb je wel iets meer nodig.
Voordeel, je hebt al een beeldscherm.

Kijk hier maar eens: http://www1.euro.dell.com/be/nl/thuis/Desktops/studio-xps-8100/pd.aspx?refid=studio-xps-8100&s=dhs&cs=bedhs1&ref=dthp

Succes

Laat me iets duidelijker zijn , het blijft bij deze games, Settings boeien me niet mag ook low.
ik hoef geen uber game pc
gewoon een snelle dual or quad core, ofzo met goede vid kaart en beetje ram , kan niemand iets goedkoops samenstellen want ik kan dat echt niet
en Kant en Klare pcs zijn veel te duur voor wat ze bieden.

Ik zal bij de dell site ff wat maken, max 650 eur en iets van dual-core/ quad-core.

Ok
:D

ik wil wel eventjes iets samenstellen voor je, moet je wel alles zelf ineen stoppen.
en moet je wel eventjes hier kiezen welke kast je leuk vind

ps: @ hierboven: Dell is zeer duur om zelf iets samen te stellen, alternate, azerty en 4launch zij veel goedkoper! heb je ook direct een leuke kast!

Laatst bewerkt:
@bovenstaande

Klopt, ik had alternate ook al aangezet. Maar als jij het doet is het ook goed. Anders krijgt ie 2 dezelfde systemen;)

ps: ik heb eventjes zelfde systeempje gedaan op alternate, op azerty en op 4launch, en de laatste komt er toch goedkoopst uit hoor!

dit heb ik tot nu toe:
AMD Phenom X4 945 3.0Ghz - 136.50 euro
ASRock (serienummer) met AMD 785G chipset, SATA2 en HDMI - 70.00 euro
CoolerMaster Midi Tower Elite 334 ATX No PSU - 33.00 euro (eindereeks)
MS Windows 7 Home Premium NL 64bit OEM - 87.00 euro
MSI GeForce GT240 512MB GDDR5 DVI/HDMI - 71.50 euro
OCZ 2X2GB DDR3 PC10666 CL9.0 Gold - 99.00 euro
Recom Power Engine Plus 550 Watt (ik vond geen van 450 of 500) - 35.00 euro
Samsung DVD-/+/RAM writer (zwart) - 18.50 euro
Samsung 1TB SATA300 32MB HD103SI - 59.00 euro (eindereeks, geen refurbished, vandaar zo'n lage prijs)

Totaal: 609.50 euro
Link naar de winkelwagen

Indien gewenst, is een andere kast ook mogelijk
een goede gaming pc, binnen jou budget!

en ps: GTA IV kan je hiermee op low/medium, CoD4 op high/medium, CoD2 op high/very high, BF BC2 op medium en de andere weet ik niet.

Laatst bewerkt:
ps: ik heb eventjes zelfde systeempje gedaan op alternate, op azerty en op 4launch, en de laatste komt er toch goedkoopst uit hoor!

dit heb ik tot nu toe:
AMD Phenom X4 945 3.0Ghz - 136.50 euro
ASRock (serienummer) met AMD 785G chipset, SATA2 en HDMI - 70.00 euro
CoolerMaster Midi Tower Elite 334 ATX No PSU - 33.00 euro (eindereeks)
MS Windows 7 Home Premium NL 64bit OEM - 87.00 euro
MSI GeForce GT240 512MB GDDR5 DVI/HDMI - 71.50 euro
OCZ 2X2GB DDR3 PC10666 CL9.0 Gold - 99.00 euro
Recom Power Engine Plus 550 Watt (ik vond geen van 450 of 500) - 35.00 euro
Samsung DVD-/+/RAM writer (zwart) - 18.50 euro
Samsung 1TB SATA300 32MB HD103SI - 59.00 euro (eindereeks, geen refurbished, vandaar zo'n lage prijs)

Totaal: 609.50 euro
Link naar de winkelwagen

Indien gewenst, is een andere kast ook mogelijk
een goede gaming pc, binnen jou budget!

ziet er goed uit maar liever een dual core , en een betere vid kaart dan andersom .

verder ziet er goed uit.
misschien een 4850 , of 9800gt , en een e8400 of amd phenom dual core ??

... heb je niet gezien welke games de TS speelt? met een dualcore gaat GTA IV zeker laggen, net als BF BC2 (ik kan erover meespreken, op een cleane Windows 7 getest!) ow sorry, niet gezien dat het jijzelf was die replyde ^^

en trouwens: beter dualcore en betere grafische kaart dan andersom?????? dat is wel een GT240: die is veel beter dan een 4850 of een 9800gt! als je wil, kan ik binnen burget nog een ATI HD5750 erin krijgen (20 - 30 euro meer), maar de TS wil niet perse alle games op high/very high kunnen spelen ^^
nog een ps: phenom X2 kan je niet vergelijken met een intel core 2 duo of pentium dualcore, kan je beter vergelijken met een i3 of i5 dualcore

ps: Promod, kan jij wel zelf een pc in elkaar steken (is niet moeilijk, maar toch ...)

Laatst bewerkt:
... heb je niet gezien welke games de TS speelt? met een dualcore gaat GTA IV zeker laggen, net als BF BC2 (ik kan erover meespreken, op een cleane Windows 7 getest!)

en ps: beter dualcore en betere grafische kaart dan andersom?????? dat is wel een GT240: die is veel beter dan een 4850 of een 9800gt! als je wil, kan ik binnen burget nog een ATI HD5750 erin krijgen (20 - 30 euro meer), maar de TS wil niet perse alle games op high/very high kunnen spelen ^^

http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/77945#p-17-productid-077825 ff deze er van gemaakt kan die games ook wel aan denk ik
maar toch bedankt vraag opgelost
ik weet nu wat ik voor mijn budget kan krijgen.
ik denk dat het jouwn config wordt ;)

ps: die dualcore zit nog niet in de winkelwagen hoor ... je moet nog eens klikken op "in de winkelwagen". maar toch blijf ik je zeggen dat GTA IV en BF BC2 zullen laggen met een dualcore (doet ie bij mij toch ...)

Ik heb zelf een Ati Radeon Sapphire HD 4870 1gb, speelt alle zware games op high/ultra, een aanrader, ik had hem voor €155.- in maart 2010.

Ik zou een quad-core processor nemen(AMD), ik heb zelf een oude dual core , die trekt mw2 en gtaiv niet goed, maar bfbc 2 en just cause 2 wel.

Reageer A.U.B. ook even of mijn vraag: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=528507

Laatst bewerkt:
Ik heb zelf een Ati Radeon Sapphire HD 4870 1gb, speelt alle zware games op high/ultra, een aanrader, ik had hem voor €155.- in maart 2010.

Ik zou een quad-core processor nemen(AMD), ik heb zelf een oude dual core , die trekt mw2 en gtaiv niet goed, maar bfbc 2 en just cause 2 wel.

Reageer A.U.B. ook even of mijn vraag: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=528507

Het budget van de TS is niet toereikend voor een HD4870, aangezien hij ook een besturingssysteem en assemblage nodig heeft.

Laatst bewerkt:
hoezo budget niet toelijkend, ik ben zelf niet oud en heb weinig geld ik heb er lang voor moeten sparen, en met 650.- kan je er gemakkelijk een videokaart van +- 150.- inzetten.

hoezo budget niet toelijkend, ik ben zelf niet oud en heb weinig geld ik heb er lang voor moeten sparen, en met 650.- kan je er gemakkelijk een videokaart van +- 150.- inzetten.

Ik heb het nu over de persoon die dit topic heeft gestart, niet over dat van jou.

Ik had het ook over hem

Zo komt het niet over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan