word met en zonder ballonnen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik maak in Word2007 regelmatig teksten die ik in de marge voorzie van commentaar of geheugensteuntjes (in van die ballonnen). soms moet ik die teksten doorsturen naar anderen maar ik wil mijn commentaar niet meesturen.
is het mogelijk om, zonder dat je ze allemaal moet verwijderen, een tekst door te sturen en af te drukken zonder die ballonnen. zo ja, hoe dan?
wie weet dit?
groet
htil

Hoi,

Ja, door het te versturen document in kopie eerst op te slaan in WPS-opmaak (Works)

Laatst bewerkt:
http://office.microsoft.com/en-us/help/HA100375931033.aspx#1

Comments, revision marks from tracked changes, versions, and ink annotations If you collaborated with other people to create your document, your document might contain items such as revision marks from tracked changes, comments, ink annotations, or versions. This information can enable other people to see the names of people who worked on your document, comments from reviewers, and changes that were made to your document.

Dan hoef je ook het documentformaat niet aan te passen.

ik snap nog niet helemaal hoe ik het moet aanpakken. maar ben ik door het op deze manier te doen, niet al mijn ballonnen en zo kwijt? alleen in wat ik wil versturen moeten al die teksten weg zijn, voor mijzelf behouden blijven
Een kopie Opslaan als, en daarin de privacyfunctionaliteit gebruiken. Dan heb je 2 versies, en de 2e versie is dan "schoon".

Een kopie Opslaan als, en daarin de privacyfunctionaliteit gebruiken. Dan heb je 2 versies, en de 2e versie is dan "schoon".

dank! wat kun je toch veel met word2007! jammer dat je nergens een plek hebt waar het allemaal overzichtelijk en in hoofdlijnen bij elkaar staat.

nogmaals dank!

Ik denk dat jij nog geen 20% gebruikt van alle functies in Word. Dat geldt voor het gros van de mensen met het gros van de Office-applicaties.
Het is erg veel zelfondervinding, en autodidactische vaardigheden.

Er zullen ongetwijfeld bedrijven bestaan die diepere cursussen geven, maar dat is vaak voor specifiek gebruik.

Overigens kun je wel érg veel informatie vinden op Office Online: http://office.microsoft.com/nl-nl/default.aspx.

Ik denk dat jij nog geen 20% gebruikt van alle functies in Word. Dat geldt voor het gros van de mensen met het gros van de Office-applicaties.
Het is erg veel zelfondervinding, en autodidactische vaardigheden.

Er zullen ongetwijfeld bedrijven bestaan die diepere cursussen geven, maar dat is vaak voor specifiek gebruik.

Overigens kun je wel érg veel informatie vinden op Office Online: http://office.microsoft.com/nl-nl/default.aspx.

Misschien weet jij ook waarom het mij regelmatig overkomt dat ik een Word- bestand wel kan opslaan maar vervolgens niet nog eens kan opslaan als backup op de usbstick bijvoorbeeld of zelfs niet kan printen. er wordt dat iets gezegd van dat ik daartoe door de beheerder (ik werk standalone) niet gemachtigd zou zijn. of dat er sprake is van een bestandsfout (docx). Ik krijg van niemand een reactie waar ik wat mee kan.
groe

Kun je de -exacte- foutmeldingen even plaatsen wanneer ze voorkomen? Dan kan ik altijd even kijken voor je.

Kun je de -exacte- foutmeldingen even plaatsen wanneer ze voorkomen? Dan kan ik altijd even kijken voor je.

ik slaag er niet in een een printscreen hier neer te zetten.
ik maakte een document, ik kon het nu wel versturen via e-mail overigens.
als ik dan probeer om een kopie ervan op te slaan op F: krijg ik als boodschap
Er is een bestandsfout opgetreden met daarachter tussen haakjes F:\ bestandsnaam

Klinkt wat vaag. Ik denk dat de standaard adviezen als herinstalleren, en volledig updaten (van Office, niet Windows) dan als eerste aan bod komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan