een goede laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

yasin52

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2008
ik zoek een laptop
ik wil op de laptop kunnen gamen en films kunnen kijken

mijn budget is ong 1000 euro

4x 1600mhz=6400mhz dit is behoorlijk wat en een Quad Core voor zo'n prijs vindt ik niet veel hoor

kan ik bijv de nieuwste games derop spelen op normale of hoge settings

Op die van 799,- kan je gtaiv spelen iemand ken ik die heeft zo'n laptop dus ja ( Heeft wel een AMD CPU die vent die ik ken )

Laatst bewerkt:
Yep heb zelf een Acer Aspire 5315 Met een Single Core CPU en een Simpele Intel Graphics waarmee je alleen lichte games kan spelen

4x 1600mhz=6400mhz dit is behoorlijk wat en een Quad Core voor zo'n prijs vindt ik niet veel hoor

Dit klopt niet... Het is niet omdat je 4 cores aan 1600MHz hebt dat dat dan samen 6400 Mhz is hoor!!

Maar de I7 is wel een hele goede processor, beter dan de i5 aan 2600 Mhz. Je zal er wel op kunnen gamen, maar verwacht niet dat je er jaren aan een stuk goed mee zal zijn... Je zal volgens mij zelfs niet alles op high kunnen spelen

Sony Vaio F (V) serie. Begint rond de 790,- en op de site (link hier onder) kan je hem 'customize' tot ongeveer 1100,-

https://www.sonystyle.nl:443/SonyStyle/VAIO-notebooks/

Een sterk plus punt van de sony vaio is het uiterlijk. (naar mijn mening dan)

Ja, het zijn inderdaad mooie laptops maar de verhouding tussen prijs en de hardware die je ervoor terugkrijgt lijkt mij toch niet zo geweldig...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan