Rsbot Java JDK

Status
Niet open voor verdere reacties.

joel075

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2010
Ik probeer een bestand te open met Java JDK, maar als ik klik gebruikt hij automatisch Winrar. Ik heb geen idee meer wat ik kan doen. Het Programma heet Rsbot. Ik heb overal op internet gekeken maar ik kan niks meer vinden. Ik heb trouwends windows 7.

Groetjes,

Joël

Waarschijnlijk moet je het met gewone Java openen. Kijk eens of je het volgende bestand kan vinden: C:\Program Files\Java\jre6\bin\java.exe

Off-topic: RSBot klinkt als een of andere RuneScape bot, dat is tegen de RuneScape regels en je kunt hiervoor gebant worden. Maargoed dat weet je zelf vast ook. Ook kan het zijn dat je gehackt wordt.

Ik probeer een bestand te open met Java JDK, maar als ik klik gebruikt hij automatisch Winrar. Ik heb geen idee meer wat ik kan doen. Het Programma heet Rsbot. Ik heb overal op internet gekeken maar ik kan niks meer vinden. Ik heb trouwends windows 7.

Groetjes,

Joël

configuratiescherm op het icoon java clikken en verder console aanzetten en vervolgens op warning zetten let wel op dat je het nadien weer laat verdwijnen omdat ander je progjes iets trager lopen maar normaal gezien gaat de consolevenster open en kan je zien welke error of wat dan ook wordt gedaan

Waarschijnlijk moet je het met gewone Java openen. Kijk eens of je het volgende bestand kan vinden: C:\Program Files\Java\jre6\bin\java.exe

Off-topic: RSBot klinkt als een of andere RuneScape bot, dat is tegen de RuneScape regels en je kunt hiervoor gebant worden. Maargoed dat weet je zelf vast ook. Ook kan het zijn dat je gehackt wordt.

Ik heb het geprobeerd maar ik krijg de control panel... En daar kan ik verder het er niet mee laten openen. toch bedankt. misschien meer ideeën?

Off topic reply: Ik weet dat het inderdaad illegaal is en ervoor gebanned kan worden of gehackt. Maar ik heb het een lange tijd gebrukt zonder problemen nu heb ik Windows 7 en werkt het niet meer.

Laatst bewerkt:
configuratiescherm op het icoon java clikken en verder console aanzetten en vervolgens op warning zetten let wel op dat je het nadien weer laat verdwijnen omdat ander je progjes iets trager lopen maar normaal gezien gaat de consolevenster open en kan je zien welke error of wat dan ook wordt gedaan

Als ik op java click bij configuraratiescherm krijgt ik de control panel.. Ik zie niks als console.

Met het console scherm kan je bijna niets...

Je kan controleren of java (goed) geinstalleerd is met op cmd-line java -version in te typen..

Als dit niet werkt is java niet geinstalleerd of path is niet gezet.
Heb je In control-panels -> Java, dan is java geinstalleed maar het path niet gezet:

Met control panel kan je zien waar java geinstalleerd is (tab java -> JRE setting "view").

dit is ergens in program files\java\jre1.7\bin\. Je moet je TOEVOEGEN (dus niet ipv) aan je PATH en CLASSPATH enviroment variablen, (my computer -> properties -> Advanced -> enviroment variablen.

restart

en ocntroleer opnieuw...

Als ik op java click bij configuraratiescherm krijgt ik de control panel.. Ik zie niks als console.

Op het rechter tab advanced =>Java console =>Show console vroeger kon je nog enkele optie bijzetten maar die lijken verdwenen
Nu als zal bij elke javaprog de console starten kan je zien of er een error komt.

networksettings kan belangerijk zijn als er een proxi wordt gebruikt

Nu verder als je met mac werkt moet je weten dat er niet veel aan te doen is .Maar je kan proberen om openjdk te instaleren van openmind.org en

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan