[HELP AUB] Laptop start niet meer op!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0129

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 aug 2008
Hallo,

Mijn laptop start niet meer op! Een tijdje geleden startte mijn laptop ineens niet meer op. Mijn oom heeft toen een illegale versie van XP erop gezet, die legaal gemaakt (zei hij) en toen deed die het weer, alleen het beeld zag er slecht uit. Ik heb toen zelf geprobeerd om dit op te lossen, omdat ik normaal de meeste problemen zelf wel kan fixen. Deze keer lukte dat me echter niet en toen ik hem afsloot en even later wilde starten deed hij het weer niet. Hij deed het tot het XP logo in beeld kwam en toen hoorde je het deuntje dat hij naar het bureaublad gaat, maar hij blijft dan op een zwart scherm hangen.
Mij is vertelt dat dit te verhelpen is met een boot of repair cd, of zijn er misschien nog ander oplossingen? Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Een link naar zo'n boot of repair cd zou misschien al genoeg zijn, helaas kan ik deze zelf niet vinden! Het mag denk ik dus een Vista of XP CD zijn.

Alvast hartelijk bedankt!
Mvg.

Joep

een illigale versie kan je niet "legaal"maken :p Je kan op zn minst de wga verbergen, zodat het lijkt alsof ie legaal is
Met repair disks worden de originele cd's bedoelt die bij je systeem zaten..
Hier zit namelijk een repair functie op

Ik weet ook niet wat die er mee bedoelt maar hij werkte ten miste weer even, alleen het beeld was heel slecht. Lage kwaliteit en scrollen ging heel erg traag in happeringen, niet mooi geleidelijk. Bij mijn laptop zaten geen cd's of iets dergelijks. Ik download wel een versie van Vista of Xp, brand ik als .iso op een cd'tje en probeer hem zo te installeren als het lukt.

een illigale versie kan je niet "legaal"maken :p Je kan op zn minst de wga verbergen, zodat het lijkt alsof ie legaal is
Met repair disks worden de originele cd's bedoelt die bij je systeem zaten..
Hier zit namelijk een repair functie op

Als jij een legale serienummer hebt van welke windows versie dan ook .. En je download ergens een bijpassende windows versie, dan is je windows gewoon onder de noemer: "legaal" ;)

Anders zouden b.v. bedrijven nooit met 1 serie nummer nooit meerdere PC kunnen installeren met datzelfde nummertje ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan