2e; Welke videokaart kan het beste in voor; Acer Aspire X3200..?

Status
Niet open voor verdere reacties.

venegoorjan

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2010
Hallo,

Dit kan wel de 2de topic zijn zo te zien, maar ik wil wel wat informaties verzamelen van jullie.
0ver mijn pc, welke videokaart het beste in kan...?

Want ik heb wel de laatste uitgaande spellen gekocht ( BBC 2 - SplinterCellConviction)
- Ik krijg hem wel te spelen, MAAR WEL op een hele lage instelligen.

Me pc heeft wel 220 WATT voeding, en de kast is klein> Dat is de enige2 problemen die ik eigenlijk aan jullie kan vertellen...

Mij vraag is aan jullie..?
- *welke videokaart ik beste in kan doen, om op normale instellingen voor de nieuwe spellen (ziebovenaan) te kunnen spelen ...
- *kep owk COD2- dat lukt wel eigenlyk, maar zo te zien moet ik ECHT een nieuwe VIDEO KAART hebben voor om BBC2 - SPLINTER CELL CONVICTION te kunnen spelen...?

- * WELKE VIDEOKAART KAN IK EIGENLYK HET BESTE KOPEN VOOR OM SPELLEN TE SPELEN ...??( zie bovenaan welk spellen het zijn...)

ALVAST BEDANKT!

EN
GRAAG REACTIES !

Allereerst zou je een andere voeding moeten hebben van minimaal 500W

Maar omdat je zo'n klaine kast hebt, past er geen normale videokaart in waarschijnlijk, dus je kunt geen kant op

Welke videokaart en verdere configuratie heb je nu? (Klik)
Aangezien het een 220W voeding en een slimline pc is, gok ik erop dat Acer een custom voeding erin heeft gestopt die de huidige configuratie net aan trekt. Een Dell slimline hier heeft een aparte vorm voeding dus die zou je wellicht ook niet kunnen upgraden. Je videokaart zal nu wel een lowprofile zijn, in die vorm zijn geen goede videokaarten beschikbaar.
Ik denk dat een upgrade dus uitblijft.

Mvg,
Martijn

...

1. tjaah, de probleem ligt ook aan de kastje van me, omdat het klein is. Toen ik deze pc gekocht had van makro, zeiden ze dat ik wel kon upgrade, MAAR DUSZ NIET ! :(

2. Ik heb een videokaart 8200 integraded, 256 mb
--- ( en nog 1 ding, als je BBC2 spel heb, ik kan alleen maar op 640-460 en ALL in low spelen> zelfs dat gaat al meilijk =.= ),
... Zo ver weet ik het tot nu toe, in de komende tijden geef ik meer info over myn videokaart( want ben nu op laptop =] ). Ik ben ook wel op Nvidia site gegaan, en effe naar GT240-220 gekeken, en daar stond dat ik minimaal 450 WATT moest hebbe ....?
-- Maar die van my is 220 WATT, en de kast is zeer klein...> Dat lukt dus egt niet ...

Moet ik nou ECHT een ander voeding bij halen, om niet precies gt220 of sow in te doen, maar moetik dan echt een grotere voeding by kopen om deze spellen( zie bovenaan ) te kunnen spelen op minimaal 1200x768. all in HIGH ..?

Wat denken jullie daarvan ..?

Alvast bedankt,
venegoorJAN!

Een goede videokaart past niet in je kast, dus dan hoef je ook geen andere voeding te kopen!

wat voor computer heb je precies.
een merk computer (acer aspire of iets dergelijks) of is het zelf bouw?
sommige pc's zijn inderdaad moeilijker uit te breiden.

me pc spesificaties:
* Amd Athlon 64x Duale Core 2.4 GHZ x2
* 3GB Ram geheu( 2.75 beschikbaar )
* NviDia Geforce 8200 integradet> Staat op stickertje van me PC.
* 320 GB harddisk
* 220 WATT voeding
* NOG MEER ...???

ent;
Ik weet owk wel dat de nieuwe videokaart en een nieuw voeding niet in kan passen.
Maar ander vraag van my is;

* Als ik me Acer Aspire X3200 overzet naar een grotere kast (PackarddBell) ... Met een voeding van 400 WATT en videokaart van HD4650 of - GT240-9600...?
* Zal het dan wel lukken..?

ik denk dat het niet gaat lukken om het moederbord over te zetten naar een ander kast.
want die acer pc is speciaal voor die kast gebouwd en zoals ik het zie op internet aan foto's van dat type pc lijkt het mij onmogelijk om die over te zetten naar een kast van een ander formaat.

het moederbord van die Acer Aspire X3200 is ook in spiegelbeeld gemaakt.
dus je komt dan niet uit met de aansluit punten aan de achterkant van de pc(audio en usb enzo aansluitingen.)
en ik denk dat er ook geen ander type voeding op kan dan die al in die Acer Aspire X3200 zit.

dus een ander video kaart past er ook niet op, tenzij je er 1 kunt vinden met de juiste aansluiting, want volgens mij heeft Acer Aspire X3200 ook geen "normale" pci-e aansluiting op het moederbord.

ik hoop je hier mee voldoende te hebben geïnformeerd.

http://faq.tweakers.net/pmg/PCIe_mobo.jpg

^ dit heb ik nu op me moederbord 1x van grote 1x van kleine..

http://img257.imageshack.us/i/cebit0904hc4.jpg/

^ en de moederbord die ik heb ...

Maar wrm zal dat dan eigenlijk probleembje zijn, om moderbord over te zetten naar een grotere kast (PackarbBell) ...?
Zal toch eigenlijk lukken met zoon grote PC kast ..?

En de nieuwe voeding van 400 WATT, komt NIET in ACER Aspire X3200, maar komt in PACKARD BELL kast.
Dan zal het wel in passen, maar by aspire x3200 niet...

Het kost wel 20 euro zei de computer zaak, om over te zetten naar een grotere kast, en een voeding van 400 watt is 25> Samen 45euro zal het dan voor mij gaan kosten ...
+ videokaart van minimaal 50euro > wordt same 95-100 ..

Maar je heb me hoofd echt helemaal rond gedreid, met het zeggen van; je moederbord kan niet overgezet worden naar een ander PC KAST......

Het zit wel goed aan elkaar geplakt alles, maar MOET TOG WEL LUKKEN MET ZOON GROTE PACKARDBELL KAST ...? :( :(

H0ES0W dat eigenlijk ... :( ?

** Foto's **

Bijlagen

• a.jpg
    a.jpg
    86,4 KB · Weergaven: 98
  • aa.jpg
    aa.jpg
    89,7 KB · Weergaven: 93
Laatst bewerkt:
en anders is denk ik het moederbord op zich te klein voor een algemeen bekende atx kast.

Het kost wel 20 euro zei de computer zaak, om over te zetten naar een grotere kast, en een voeding van 400 watt is 25> Samen 45euro zal het dan voor mij gaan kosten ...
+ videokaart van minimaal 50euro > wordt same 95-100 ..

Niet doen!!!!!! Zonde van je geld!

Een voeding van 25,- euro is een bagger voeding, die kast is ook niks.
Videokaart van 50,- euro is zinloos, voor dat geld heb je geen goede videokaart.

Dus echt niet doen allemaal!!!!

Als je een goede voeding koopt, een goede videokaart + een goede behuizing .. Dan wil ik de handel wel kosteloos voor je erin schroeven ;)

je moet alleen wel even kijken wat voor voeding aansluiting dat moederbord heeft.
voordat je een nieuwe gaat halen, want in zulke pc's wil het 1 en ander nog al eens anders zijn dan bij een normale tower of desktop computer.

Niet doen!!!!!! Zonde van je geld!

Een voeding van 25,- euro is een bagger voeding, die kast is ook niks.
Videokaart van 50,- euro is zinloos, voor dat geld heb je geen goede videokaart.

Dus echt niet doen allemaal!!!!

Wrm dat ??

Voeding is tog gewoon een voeding ??
voor 25 euro 400 WATT ...??

En ik heb het over ATI Radeon 4650 > voor 50 euroo ..?
En de kastje heb ik zelf ...

ATI Radeon 4650 > = dat geen videokaart voor spellen ?? :(

Als je een goede voeding koopt, een goede videokaart + een goede behuizing .. Dan wil ik de handel wel kosteloos voor je erin schroeven ;)

hmmm...
voor 20 euro kon de computer zaak voor my de pc overplaatsen naar een grotere kast (die ik zelf heb )
- Welk Voeding ..?
- En welke videokaart is eigenlijk goed voor spellen ...
- Bijvoorbeeld; Battlefield Bad Company 2 ... ? Splinter Cell Conviction ..?

* Welk videokaart en voeding kan hier eigenlijk tegen ..?

je moet alleen wel even kijken wat voor voeding aansluiting dat moederbord heeft.
voordat je een nieuwe gaat halen, want in zulke pc's wil het 1 en ander nog al eens anders zijn dan bij een normale tower of desktop computer.

hoe moet ik kyken welk aansluiting mijn moederbord heeft ...?
kan ik dat vinden op internet..??

ENN

want in zulke pc's wil het 1 en ander nog al eens anders zijn dan bij een normale tower of desktop computer

dit begryp ik neit helemaall xD ??

en anders is denk ik het moederbord op zich te klein voor een algemeen bekende atx kast.

maar je kunt tog wel het moederbord vlak bij het uitgangetje van een ander pc zette ..?
Misch dat het dan lukt, want ik ben vandaag naar computer zaak gegaan, ze zeiden dat het wel zou lukken, en dat het my 20 euro zou kostenn ..... ??

WAT EEN DRAMA DIT JOH :(

reacties graag :(

ik denk dat je niet uit komt met de pci sloten.
dus dat die niet zowieso niet uit komen bij 1 van de gleuven aan de achterkant van de kast.

je kunt het natuurlijk altijd proberen, maar ik denk zelf dat het niet gaat lukken.

Dat is ook weer onzin.

Je kunt een mini of micro ATX moederbord prima in een normale atx kast zetten....

Alleen, zoals ik al zei, voor 25,- euro heb je geen goede voeding en voor 50,- euro geen goede videokaart, dus allemaal zonde van het geld

Dat is ook weer onzin.

Je kunt een mini of micro ATX moederbord prima in een normale atx kast zetten....

Alleen, zoals ik al zei, voor 25,- euro heb je geen goede voeding en voor 50,- euro geen goede videokaart, dus allemaal zonde van het geld

Voordat geld zou ik de term: "upgrade" niet eens in de mond durven te nemen! :mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan