packard bell easynote tj 65

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericosman

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
Hallo,

Mijn moeder heeft een packard bell easynote tj 65 maar sinds 1 uur gaat hij niet meer aan :O

Hij heeft aan de zijkant de knop om hem aan en uit te zette maar als je die indrukt dan doet hij niks :O

hij is ingestoken in de stroom wat te doen?

Laatst bewerkt:
Stond ie toen je het opmerkte al een tijdje uit?
Of heb je hem opnieuw opgestart..
Of viel hij uit?

Branden er nog wel ledjes als je de knop indrukt?
Draaien de fans wel, of ook niet?

hallo,

nou mijn moeder had gewoon haar laptop uitgezet en later wou ze hem aanzeten maar volgens mij is die knop kapot want het led'je van de accu brand wel voor de rest niks.

mvg,eric

Ja maar het probleem is op die hd staan belangrijke gegevens voor de zaak enz.

HDD eruit halen en aan een andere pc hangen, om op die fiets back-ups te maken

van de stroom halen
accu eruit halen
30 sec de aan/uit knop ingedrukt houden
aansluiten op stroom en opnieuw proberen.

Er wordt altijd aangeraden om backups te maken, voordat je hem opstuurt.
Dit is jou enige manier, dus dan moet het wel he.

Nu kijkt PB(Acer) sowieso niet zo nauw naar de garantie :p

vraag me af of acer uberhaupt naar laptops kijkt 2 vrienden wachten al een jaar op hun laptop die spoorloos bij acer is verdwenen en die volgens de medewerkers daar nog steeds voor reparatie in aanmerking komt:rolleyes:

Zijn wel mensen die hem terug krijgen dus als ie echt niet aan gaat is het de moeite waard. Maak in ieder geval een backup van je files=)

Laatst bewerkt:
vraag me af of acer uberhaupt naar laptops kijkt 2 vrienden wachten al een jaar op hun laptop die spoorloos bij acer is verdwenen en die volgens de medewerkers daar nog steeds voor reparatie in aanmerking komt:rolleyes:

Zijn wel mensen die hem terug krijgen dus als ie echt niet aan gaat is het de moeite waard. Maak in ieder geval een backup van je files=)

een jaar is zwaar overdreven.
Als ze hem een maand kwijt zijn, moet je gewoon een boos telefoontje maken en daarin voorstellen om gewoon een nieuwe te geven. 9/10 x krijg je gewoon een nieuwe

een jaar is zwaar overdreven.
Als ze hem een maand kwijt zijn, moet je gewoon een boos telefoontje maken en daarin voorstellen om gewoon een nieuwe te geven. 9/10 x krijg je gewoon een nieuwe

Het is echt niet overdreven hij heeft hem in oktober opgestuurd en de ander is langer geleden maar die heeft inmiddels al een andere laptop gekocht. Degene die hem in oktober heeft ingestuurd is nu bezig met een rechtzaak tegen acer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan