Nieuwe multimedia / lichte game pc 600-700 euro

• Onderwerp starter Onderwerp starter xSky
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

xSky

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2009
Hallo allemaal,

Eerst even wat anders:
We hebben nu een Packard Bell met 512MB werkgeheugen, Vista Basic, Intel Celeron D 356 processor en een 64MB videokaart onboard.(Lijkt heel slecht, maar is toch een redelijk goede, want ik speel GTA San Andreas vloeiend en NFS enz) Mijn ouders willen deze overnemen, alleen deze pc is nu enorm traag. Als ik dan 2GB geheugen bijplaats (kost ongeveer 55 euro, heb ik opgezocht), wordt de pc dan weer snel? (En misschien opnieuw installeren helemaal?)

Nu de nieuwe pc:
Budget: 600-700 euro
Doel: Video- en fotobewerking, games (niet de nieuwste, bewerking is niet professioneel) Verder gewoon internet en de standaard dingen.
Stilte: Maakt niet uit, maar er moet niet een bak herrie uitkomen. (dus enigzins belangrijk)
Assemblage: Winkel moet dit voor mij doen.
Opties: Geen speciale opties.
Besturingssysteem: Heb ik nog niet, moet erbij en moet Windows 7 Home Premium worden.
Andere software: Voorlopig nog niet, koop ik misschien later erbij.
Randapparatuur: Muis en toetsenbord (gewoon de standaard), monitor hoeft niet.

Opmerking: Ik ben wel tevreden over Dell, de meeste zeggen ook dat dat een merk is die niet hetzelfde is als Acer, HP enz. En anders moet ik de pc wel assembleren. Willen jullie van assembleren een voorbeeld geven? (Gericht op mijn doel) Denk dat ik het beste Core i kan nemen, want de pc moet voorlopig even meegaan. Verder dus een goede videokaart.

Ik hoop dat jullie wat leuks kunnen vinden. Iedereen alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Als je een echte zware game pc met designs wil dan kan je op www.alienware.com kijken, maar zoals uit je post blijkt is dat niet zo.

Als ik jou was zou ik:

voor 2-4 GB Geheugen zorgen;
Een aardige videokaart, hoeft niet geweldig te zijn (een ATi Radeon HD van de 4000 serie lijkt me wel genoeg :rolleyes: )
Een processor van ong 2-2.5 GHz

En daarna nog wat standaard dingen als harddisk enz.
Je zou op moeten komen tot een max van 700 euro ofzo.

Ga met deze dingen in je hoofd naar een computer winkel, leg gewoon uit wat je wilt. Ze zullen je verder helpen en kunnen je waarschijnlijk meer helpen dan wij hier op het forum, sinds je hem niet zelf gaat bouwen.

Laatst bewerkt:
Als je een echte zware game pc met designs wil dan kan je op www.alienware.com kijken, maar zoals uit je post blijkt is dat niet zo.

Als ik jou was zou ik:

voor 2-4 GB Geheugen zorgen;
Een aardige videokaart, hoeft niet geweldig te zijn (een ATi Radeon HD van de 4000 serie lijkt me wel genoeg :rolleyes: )
Een processor van ong 2-2.5 GHz

En daarna nog wat standaard dingen als harddisk enz.
Je zou op moeten komen tot een max van 700 euro ofzo.

Ga met deze dingen in je hoofd naar een computer winkel, leg gewoon uit wat je wilt. Ze zullen je verder helpen en kunnen je waarschijnlijk meer helpen dan wij hier op het forum, sinds je hem niet zelf gaat bouwen.
Maar kunnen jullie geen lijstje maken van Azerty? Want het wordt wel een geassembleerde pc, dan kan ik hem bij Azerty laten bouwen toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan