Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die heb ik in het verleden ook gebruikt en maakt die belofte inderdaad waar. Je moet er wel rekening mee houden dat je geen bestanden groter dan, als ik het me goed herinner, 1MB mag uploaden.Byethost.com, 5,5 Gb ruimte en geen reclame.
Dat kan goedkoper hoor. Het goedkoopste pakket van Versio kost bijvoorbeeld een halve euro per maand (ex. BTW), je moet er dan nog wel een domeinnaam bij kopen geloof ik al moet ik toegeven dat ik nog geen ervaring heb met die lui.gratis en reclame vrij is tegenwoordig vrij lastig omdat webhosting niet meer zo duur is.
Voor nog geen 30,- PER JAAR heb je al een domein + hosting(3 gb ruimte, 60 gb/maand dataverkeer(daar kom je niet snel aan!))
http://versio.nl/hosting.php Als je 'm kunt vinden hoor ik het graag van je50 cent per maand is wel heeeeeeeel goedkoop!! dit kan nooit waar zijn.... qua stroomkosten zijn ze al meer kwijt!
Er zal wel ergens een addertje onder het gras zitten...
Die heb ik in het verleden ook gebruikt en maakt die belofte inderdaad waar. Je moet er wel rekening mee houden dat je geen bestanden groter dan, als ik het me goed herinner, 1MB mag uploaden.
Ik weet niet bij welke provider je zit? Ik zit bij Upc en heb daar "gratis" server ruimte...
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.