Goede webhosting (gratis)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rood412

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Hallo Allemaal,

Zoals de titel al zegt gaat de vraag over gratis webhosting!

Wie kan er mij een paar aan raden, zonder reclame.

Alvast bedankt

Ik weet niet bij welke provider je zit? Ik zit bij Upc en heb daar "gratis" server ruimte...

gratis en reclame vrij is tegenwoordig vrij lastig omdat webhosting niet meer zo duur is.
Voor nog geen 30,- PER JAAR heb je al een domein + hosting(3 gb ruimte, 60 gb/maand dataverkeer(daar kom je niet snel aan!))

Byethost.com, 5,5 Gb ruimte en geen reclame.
Die heb ik in het verleden ook gebruikt en maakt die belofte inderdaad waar. Je moet er wel rekening mee houden dat je geen bestanden groter dan, als ik het me goed herinner, 1MB mag uploaden.
gratis en reclame vrij is tegenwoordig vrij lastig omdat webhosting niet meer zo duur is.
Voor nog geen 30,- PER JAAR heb je al een domein + hosting(3 gb ruimte, 60 gb/maand dataverkeer(daar kom je niet snel aan!))
Dat kan goedkoper hoor. Het goedkoopste pakket van Versio kost bijvoorbeeld een halve euro per maand (ex. BTW), je moet er dan nog wel een domeinnaam bij kopen geloof ik al moet ik toegeven dat ik nog geen ervaring heb met die lui.

50 cent per maand is wel heeeeeeeel goedkoop!! dit kan nooit waar zijn.... qua stroomkosten zijn ze al meer kwijt!
Er zal wel ergens een addertje onder het gras zitten...

50 cent per maand is wel heeeeeeeel goedkoop!! dit kan nooit waar zijn.... qua stroomkosten zijn ze al meer kwijt!
Er zal wel ergens een addertje onder het gras zitten...
http://versio.nl/hosting.php Als je 'm kunt vinden hoor ik het graag van je :)
(ex. BTW en zonder domeinnaam dus, maar verder heb ik nog niks in het gras kunnen vinden.)

Laatst bewerkt:
Die heb ik in het verleden ook gebruikt en maakt die belofte inderdaad waar. Je moet er wel rekening mee houden dat je geen bestanden groter dan, als ik het me goed herinner, 1MB mag uploaden.

Als ik met FTP upload, heb ik er tot nu toe nog geen last van gehad. Ik zal dit nog even beter bekijken, maar volgens mij is de upload limiet, als die er is, groter dan 1 MB.

Kijk dit vind ik dus vaak iritant als je naar gratis webhosting vraagt. Mensen gaan zeggen dat het beter is om te betalen. Maar dat wil je natuurlijk niet.
NU ff antwoord op de vraag. Je kan www.000webhost.com gaan. GRATIS hosting!
Beter vind ik www.gratishostingendomein.info (of www.ghed.nl). Je moet daar voor punten sparen en dan kun je daarvan GRATS hosting kopen die Ghed betaald. Doordat GHED betaald is het voor jou gratis en is het dus net zo goed als betaalde hosting. Je kan ook domeinnamen gratis krijgen. Je krijgt ook geen reclame bij beide websites.

(Ik maak geen reclame of profiteer hiermee, omdat zowel GHED als 000Webhost geen promotietools of iets dergelijks hebben.)

Mvg MegaMovies

Laatst bewerkt:
Van mij, dan ook nog even antwoord op je vraag.:o

www.v3host.nl is prima, maar je moet wel eerst 15 posts op het forum hebben, maar dat moet wel lukken.

Versio is gewoon oké

ik raad versio aan een prima host en een prima service en voor dat geld hoef je het ook niet te laten:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan