BSOD bij opstarten 's morgens

Status
Niet open voor verdere reacties.

larsc2

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2010
Hallo,

Ik zit nog steeds met een computer die 's morgens ( als ie een nacht lang uit is geweest) niet goed opstart, het gekke is dat dit alleen 's morgens is, als ik het stroom er dan een keer afhaal en er weer op doe, is er niks aan de hand...
Erg raar, de problemen zijn dan meestal:
- BSOD, melding onbekend
- computer start op, na 10 seconden in windows loopt ie vast of start opnieuw op
- loopt vast bij opstarten

Specs:
AMD athlon X2 630 quad 2.8ghz
Asus M4A78LT-m LE
Corsair DDR3 1333
WD500AAKS
Dvd brander
Sapphire HD5670
550 watt voeding
Windows 7 Home Premium x64

Ik hoop dat iemand de oplossing voor dit probleem weet, ik ben er al lang naar op zoek:confused:

Hoi !

Merk/type van je voeding ?

Klinkt n.l. als 'n voedings-probleem.

Greetz,

Harry.

Goedemiddag,

Ik zit zomaar even mee te denken is een vreemd probleem maar ik zou geloof ik eerst een een andere voeding proberen om welk merk voeding gaat het?

Edit: Harry was me voor:eek:

het gaat hier om een LC-power voeding, ik heb deze al vervangen door een ander van hetzelfde merk.
Ik zal even kijken, volgens mij heb ik nog ergens een ander liggen, zal die eens proberen;)

Heb net voeding vervangen door een 460 watt cooler master, nu kreeg ik bij het opstarten een BSOD met memory management.
Momenteel is ie bezig met memtest 86...

Memtest heeft net gelopen, 400.000+ fouten...
Het blijkt dus dat de voeding niet goed is, andere voeding geplaatst en geen fouten meer.
Vanmorgen geen BSOD, maar wel erg langzaam(met nieuwe windows) en internet explorer dat vaak vastliep.

Memtest heeft net gelopen, 400.000+ fouten...
Het blijkt dus dat de voeding niet goed is,.

Bovenstaande vat ik even niet....

Een geheugentest geeft ontelbare fouten en jouw conclusie is dat de voeding niet goed is???

Denk eerder het geheugen!

Nee, de voeding was niet meer goed want gaf geen goed voltage door aan het werkgeheugen. Hierdoor ontstonden de fouten.
Nadat ik een voeding had geplaatst die wel naar behoren werkte werden er geen fouten gevonden, dus niet het werkgeheugen en ook niet de voeding dacht ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan