windows ce

Status
Niet open voor verdere reacties.

steef128

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 mei 2010
ik heb een mini notebook een of ander chinees ding met ce erop.als ik hem aanzet komt hij niet verder dan
system initializing please wait.ik heb de harde schijf geformateerd en sindsdien doet hij het niet meer.
iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?kon ook niet in de bios komen.hoe kan ik daar komen?
alvast bedankt

ik heb een mini notebook een of ander chinees ding met ce erop.als ik hem aanzet komt hij niet verder dan
system initializing please wait.ik heb de harde schijf geformateerd en sindsdien doet hij het niet meer.
iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?kon ook niet in de bios komen.hoe kan ik daar komen?
alvast bedankt

Op de onderkant zie een resetknop.
Indrukken, en hij staat weer in de beginstand.

PS. Ik lees nu dat je de HDD hebt geformatteerd, waarom ?
Ik ben bang dat het resetten dan niet gaat lukken.

Laatst bewerkt:
ik heb daar een fout meegemaakt.ik had er een sd kaart ingedaan en wilde die formateren maar heb de verkeerde
partitie aangeklikt en toen ging het dus fout.maar weet iemand wel een oplossing.

steef

heb ik ook

ik heb het zelfde ook het is ook een chinese ding zou iemand aub hier een oplossing kunnen
Mvg

Ik heb ook een netbook. je moet waarschijnlijk een SD kaart leegmaken, en daar een .nb0 bestand opzetten. als je dan start boot ie waarschijnlijk vanzelf van dat bestand op. Je moet zelf een beetje uitproberen. ;)

mvg
Corstian

ja ik heb het probleem opgelost al een maand geleden maar had weer vergeten dit form

je moet de accu dr uit halen en daar heb je 2 pinnetjes die moet je met pinsetjes tegelijk ingehoud houden en moet je je laptop met pc verbinden dan vind de pc het laptop en dan kun je met een programma het oplossen het is eigelijk heel simpel

maar het programma naam ben ik helaas vergeten

het was een hele duidelijke site metplaatjes enzo

sorry dat ik jullie niet verder kan helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan