Nieuwe PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

hardstationnet

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2008
Aangezien deze al 2 jaar oud is en sloom aan het worden is en al sommige adobe programs niet kan draaien en nieuwe spellenoo k niet lijkt het mij tijd voor een nieuwe pc.

----
Budget - max 1500
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? High end Gamen/Beeldbewerking/Videobewerken/Adobe master collectie/Sony/etc
Hoe belangrijk is stilte? -/Enigszins belangrijk ( heb meestal harde muziek aan )
Assemblage - winkel

Besturingssysteem - Vista of Windows zeven
Andere software? - Teveel om op te noemen maar met name adobe : 1. After Effects.2.photoshop .3.dreamweaver. Flash. Illustrator.
En het gamen... daar get het om

Laatst bewerkt:
Geef me even dan stel ik eentje voor je samen :p Met 1500 euro ga je inderdaad een enorm goed game pctje hebben.

Edit: hier heb je eentje: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...195963]=1&product[262841]=1&product[102990]=1
Assembleren gebeurt daar, maar Windows moet je wel zelf installeren (je kan dat nog aanpassen, ga naar de categorie 'assembleren')
Heb er geen aparte geluidskaart bij gedaan, dat kan je misschien nog wel doen, maar dan word ie ook gelijk een stuk duurder.
Topkwaliteit videokaart, met een top processor. (je kan 'm altijd nog overclocken voor nog meer speed, maar dan zal je zelf wel even misschien wat waterkoeling moeten plaatsen(dat doet Azerty niet voor je))
Windows 7 Home Premium ook even meegeleverd. Je kan altijd nog uitbreiden trouwens naar een Blu-Ray brander, maar dat word echt duur.

Ik denk dat je er wel blij mee bent :P

Laatst bewerkt:
is de prijs incl. de software of heb je die al?

"Andere software? - Teveel om op te noemen maar met name adobe : 1. After Effects.2.photoshop .3.dreamweaver. Flash. Illustrator."

is de prijs incl. de software of heb je die al?

"Andere software? - Teveel om op te noemen maar met name adobe : 1. After Effects.2.photoshop .3.dreamweaver. Flash. Illustrator."

Ja inderdaad, anders betaal je al gauw je hele budget voor een programma.

Goedemorgen,

En met randapparatuur zoals beeldscherm, muis etc.?

Even een snelle reactie, software heb ik al. Behalve de besturing systeem dan he

alvast bedankt k zal het even doorlezen

Muis toetsenboord monitor etc heb ik ook genoeg :)

Die 1e samenstelling ziet er inderdaad lekker uit :P Nog meerdere mensen ? of houdt het hierbij al op :D zou graag uit meerdere samenstellingen willen kiezen :)

Laatst bewerkt:
Even een snelle reactie, software heb ik al. Behalve de besturing systeem dan he

Die 1e samenstelling ziet er inderdaad lekker uit :P Nog meerdere mensen ? of houdt het hierbij al op :D zou graag uit meerdere samenstellingen willen kiezen :)

Ik heb de link even geüpdatet, want die dvd-brander die ik had geselecteerd was neit meer leverbaar :p
Nu wel goed! :D

Kijk trouwens wel even naar de maten van de behuizing. Past dat, waar je het ook wilt plaatsen? Het is een fulltower model. Je kan ook een miditower model pakken, maar het is beter om met zo'n pc toch voor fulltower te gaan.

wat is hier het groote verschil mee ?

De voeding van 800 naar 600
De ram van 6 naar 4
en uh ?

maar wel 500 minder hoe ken det

http://www.azerty.nl/1-1905-253469/azerty-high-end-game-pc-intel.html?tab=overzicht

-Geen Windows 7
-Geen Office
-Goedkopere DVD-drive
-minder koelpasta
-goedkopere kast
-minder voeding
-minder geheugen
-oudere processor (860 tegenover 930)
-Mindere videokaart (die van Club3D is ook niet precies hetzelfde als die van XFX)

Nog meer redenen geven? ;)

Laatst bewerkt:
Klik

Veder kan je ook nog een ander CPU en koeler nemen als je niet wil overclocken, dat scheelt ook al ruim 100 euro.

CPU kan je vervangen door: Klik
of door een quad core ipv een hexa : quad core 3,4Ghz of deze quad core 3,2Ghz(AANRADER!!!)
kan 140 euro goedkoper met andere CPU en stock koeler, en als je hem afhaalt. (wat ik zeker zou doen, tnt kan je niet vertrouwen met duren dingen*mijn mening*)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan