Web Editor

Status
Niet open voor verdere reacties.
bedankt :D

in de volgende versie zal ik wat problemen met de lijsten oplossen :)

Laatst bewerkt:
Waarom moest mijn vorige post van hier zo nodig verwijdert worden? Ik legde er alleen in uit wat er niet helemaal goed zat aan z'n activatie functie. Mag dat tegenwoordig niet meer?:confused:

Nieuwe versie

nu kun je ook "openen met..." en dan Rex WebEdit selecteren :)

Wie krijgt deze of een vergelijkbare foutmelding nog meer?
[smallimg]http://helogat.homeserver.com/webhosting/rex/upload/76691asdfghj.JPG[/smallimg]

Heb 'm net gedownload Rex. Zal je nog even 45 dagen moeten wachten..

Wel valt me op dat je een activatie scherm er bij hebt? :shocked:

Erhm...

4be81a3a478c9-Untitled.png

Gezellig.. Register opschonen en herdownloaden na de 9x? :cool:

- Alles selecteren word niet 'gebruikt' in je programma'? Gezien het niet reageert op CTRL+A.
- Tab word niet gezien als de ruimte zoals je het krijgt in Notepad++? (Springt naar het voorbeeld venster)
- Code highlighting nog niet toegevoegt?
- Misschien wat handiger om kleur verschil toe te voegen tussen het voorbeeld en het invoer-veld?

Belangrijk: Irritante sleutel onderin het scherm weghalen! Het is net alsof ik mijn pc weer moet activeren *grijns*

Laatst bewerkt:
kweet niet of het er nog bij komt, maar in de javascript & de php toolbox zit nog niks.
Verder heel goed.

M

Ik keek net nog eens, en als je een title maakt dan is die in de preview niet te zien.
En de help, settings en upload knoppen werken niet, en de 'vorige knop' blijft het terugdraaien, bijv. als je iets schrijft, en je drukt op de 'vorige knop' dan gaat het weg, druk je dan nog eens, dan komt het weer terug, terwijl de 'volgende knop' niet werkt!

ps: als je zelf javascript invoert werkt het wel (php weet ik niet).

Maar toch goed, ik zou het niet kunnen!!:thumb:

M

MartinJM zei:
Ik keek net nog eens, en als je een title maakt dan is die in de preview niet te zien.
in RWE2? daar wordt de titel in de titel van het venster in in het tabblad weergegeven ;) maar ik zal er eens naar kijken

En de help, settings en upload knoppen werken niet,
Klopt (readme) in versie 1.9.80 werkt de upload overigens wel

en de 'vorige knop' blijft het terugdraaien, bijv. als je iets schrijft, en je drukt op de 'vorige knop' dan gaat het weg, druk je dan nog eens, dan komt het weer terug, terwijl de 'volgende knop' niet werkt!
kan idd zijn, dat is wel iets vervelends van de textbox, zal er eens naar kijken en eventueel een andere control gebruiken

Ik heb nog een paar foutjes gevonden :D
  1. Als je in de javascript toolbox een variable maakt, komt de variable niet tussen " en " te staan, dit is ook niet nodig voor getallen, maar voor andere waardes wel.
  2. Als je in de javasccript toolbox een 'alert' maakt komt er 'alert()' te staan, terwijl dat 'window.alert()' moet zijn.
  3. <button ...>...</button> werkt niet in de preview.

misschien ook handig om in de toolbox ook buttons en tekstboxen te zetten, want dat is wel iets wat vaak gebruikt wordt.

Verder niks gevonden wat niet in de readme staat :thumb:

MartinJM zei:
Als je in de javascript toolbox een variable maakt, komt de variable niet tussen " en " te staan, dit is ook niet nodig voor getallen, maar voor andere waardes wel.
ok ;) zal in de volgende versie een instelling worden

MartinJM zei:
Als je in de javasccript toolbox een 'alert' maakt komt er 'alert()' te staan, terwijl dat 'window.alert()' moet zijn.
Volgens w3schools is het alert(), maar ok daarvan zou im een instelling kunnen maken :)

MartinJM zei:
<button ...>...</button> werkt niet in de preview.
Wel in IE? bij mij werkt hij trouwens wel.

MartinJM zei:
misschien ook handig om in de toolbox ook buttons en tekstboxen te zetten, want dat is wel iets wat vaak gebruikt wordt.
Die zijn in het 'Forms' tabblad wat verschijnt als je een formulier maakt. maar ik zal ze aan de gewone toolbox toevoegen ;)

sry, ik had de oude versie :o

ps: de update werkt niet, er komt een messagebox met: "Please close all Rex WebEdit, Rex FTPUpload and Rex WebFile windows before you continue"

ps: de update werkt niet, er komt een messagebox met: "Please close all Rex WebEdit, Rex FTPUpload and Rex WebFile windows before you continue"
Klopt, die komt altijd ;) als je dan op OK klikt wordt hij geüpdated. (wordt aangepast)

De updater werkt trouwens alleen als je de installer gebruikt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan