Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kweet niet of het er nog bij komt, maar in de javascript & de php toolbox zit nog niks.
in RWE2? daar wordt de titel in de titel van het venster in in het tabblad weergegevenMartinJM zei:Ik keek net nog eens, en als je een title maakt dan is die in de preview niet te zien.
Klopt (readme) in versie 1.9.80 werkt de upload overigens welEn de help, settings en upload knoppen werken niet,
kan idd zijn, dat is wel iets vervelends van de textbox, zal er eens naar kijken en eventueel een andere control gebruikenen de 'vorige knop' blijft het terugdraaien, bijv. als je iets schrijft, en je drukt op de 'vorige knop' dan gaat het weg, druk je dan nog eens, dan komt het weer terug, terwijl de 'volgende knop' niet werkt!
okMartinJM zei:Als je in de javascript toolbox een variable maakt, komt de variable niet tussen " en " te staan, dit is ook niet nodig voor getallen, maar voor andere waardes wel.
Volgens w3schools is het alert(), maar ok daarvan zou im een instelling kunnen makenMartinJM zei:Als je in de javasccript toolbox een 'alert' maakt komt er 'alert()' te staan, terwijl dat 'window.alert()' moet zijn.
Wel in IE? bij mij werkt hij trouwens wel.MartinJM zei:<button ...>...</button> werkt niet in de preview.
Die zijn in het 'Forms' tabblad wat verschijnt als je een formulier maakt. maar ik zal ze aan de gewone toolbox toevoegenMartinJM zei:misschien ook handig om in de toolbox ook buttons en tekstboxen te zetten, want dat is wel iets wat vaak gebruikt wordt.
Klopt, die komt altijdps: de update werkt niet, er komt een messagebox met: "Please close all Rex WebEdit, Rex FTPUpload and Rex WebFile windows before you continue"
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.