hoe krijg je ieder een eigen postvak

Status
Niet open voor verdere reacties.

rgrijzen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mei 2010
Hallo,
Hoe krijg ik ieder zijn eigen emailberichten in een eigen postvak in microsoft oulook?

Ik neem aan dat je met meerdere mensen/accounts/emailadressen in outlook wilt werken. Dan kun je dat misschien het beste via regels doen, dus instellen "als een bericht binnenkomt voor persoon A, kopieer die dan naar map PERSOON A". De mappen voor alle accounts moet je dan nog wel even aanmaken in de Inbox bijvootbeeld. Gaat zo lukken?

Windows heeft juist als mogelijkheid om voor elke gebruiker een eigen account aan te maken.
Dan heeft iedereen z'n eigen windowsomgeving, inclusief een versie van Outlook.

Misschien handig om de rest van de configuratie te vermelden. Maak je gebruik vanMicrosoft Exchange server ?

Windows heeft juist als mogelijkheid om voor elke gebruiker een eigen account aan te maken.
Dan heeft iedereen z'n eigen windowsomgeving, inclusief een versie van Outlook.

Als iedereen z'n eigen account heeft wel ja, anders niet. Dan moet je gaan werken op de manier die ik voorgesteld heb.

Als iedereen z'n eigen account heeft wel ja, anders niet. Dan moet je gaan werken op de manier die ik voorgesteld heb.

Is het de bedoeling om op deze 'subdiscussie' in te gaan?
Liever niet.
Wacht de reactie van TS wel af .....

Niet nodig, gezien je met Outlook zelf meerdere profielen kunt aanmaken, dus voor elke mailbox een eigen profiel.

Niet nodig, gezien je met Outlook zelf meerdere profielen kunt aanmaken, dus voor elke mailbox een eigen profiel.

Bedoel je nu Outlook of Outlook Express?
Als het Outlook is, snap ik het niet, want dat ben ik daar nog niet tegengekomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan