Leuke machine alleen blijft ook hier de videokaart wat achter bij de rest van de hardware.
Zou de Videokaart beantwoorden aan de wensen van Marijke ? Dat vraagt ze namelijk.
Zo ja, dan zijn we eruit.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuke machine alleen blijft ook hier de videokaart wat achter bij de rest van de hardware.
De kaartjes! die eerder in de andere 2 machientjes! en zo'n systeempje!
Kan Marijke er wat mee ???
Dat is helemaal geen laptop, maar gewoon een Multi-Touch PC (dus alleen het scherm), maar dat maakt het nog geen laptop. Ik persoonlijk zal zeggen doen. Misschien kan je hem ook mee nemen als een laptp, maar ik weet niet of er een batterij in zit...Voordat we mogelijk met zijn allen onbedoeld een verkeerde richting inslaan:
de Aldi aanbieding van aanstaande 29 mei betreft een (veredelde) laptop!
Als iemand mij nú op het forum een mening zou vragen over deze (LAPTOP) aanbieding, dan zou ik onmiddellijk zeggen : "Doen"!
Echter, Marijkes vraag ging / gaat over een desktop.
Terugkomende op eerder genoemde machines (Dell en HP geloof ik?) Dat zijn 2 machines waar Marijke ongetwijfeld haar dingen vloeiend op zal kunnen gaan doen, alleen ik zou ze vanwege de budget videokaarten niet direct adviseren.
@Marijke, omdat je niet kan wachten tot een volgende actie denk ik dat je een goede beslissing neemt. In deze prijsklasse is het een verrekt goede machine.
@gdscei : hét probleem met topicbeantwoorders op de Helpmij in2010 lijkt steeds vaker het niet goed lezen van berichten. Ik heb nergens beweerd dát het een laptop is, maar ik heb de 29 mei aanbieding van de Aldi een (veredelde) laptop genoemd. Kijk voor de grap eens naar de specs van de machine van 29 mei en stel samen met mij vast dat er een T4500 processor inzit en een GT330M videokaart.
Ik weet niet of jij je veel verdiept in hardware, maar beide onderdeeltjes zijn 100% specifieke laptop onderdelen. Lees tot slot bij de specs dar er een netadapter wordt meegelverd bij de 29 mei aanbieding. Ook dát lijkt mij een 'vreemde' omschrijving bij een desktop, toch?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.