• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Ik kan niet kopieëren van het ene naar het andere werkblad !?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nu de code in een module gezet en ALT-F8 uitgevoerd.
Nu gebeurde er geen vreemde dingen. Dat heeft dus toch een andere oorzaak gehad.

Maar een bepaalde celinhoud van het ene werkblad naar het andere kopieëren gaat nog steeds niet elke keer goed.
Nu heb ik het idee dat dat komt als ik eerst op F2 druk voordat ik de tekst plak.
Maar die F2-toets heb ik nodig omdat de hele tekst in één cel moet komen, en niet verdeeld over diverse rijen.

vr.gr. Marij

Ik kreeg het verzoek om dit topic op "opgelost" te zetten.
Blijkbaar zie ik iets over het hoofd, want ik kan nergens vinden waar dat mogelijk is.

vr.gr. Marij

Rudi, een laatste vraag:
Hoe kan ik die macro weer uit het bestand halen?
Ik heb jouw code verwijderd, maar bij opstarten blijf ik de vraag krijgen de wel of niet in te schakelen.

Groetjes Marij

Heb je de standaardmodule verwijderd ? Staat er niets meer in Thisworkbook of op een bladmodule ?
De vraag op opgelost zetten doe door te klikken op De vraag is niet opgelost, bovenaan in het blakje onder de titel Onderwerp.

Heb je de standaardmodule verwijderd ? Staat er niets meer in Thisworkbook of op een bladmodule ?

Ik heb op alt-F11 geklikt en daar jouw code weggehaald. Die krijg ik ook niet meer te zien als ik nu weer op alt-F11 klik.

Als ik op Thisworkbook klik krijg ik een leeg grijs veld te zien.

Welke bladmodule? Waar moet ik kijken?
Hoe/waar kan ik zien of de standaardformule verwijderd is?
Onder modules hangt 1 blad en die is leeg.

Laatst bewerkt:
De vraag op opgelost zetten doe door te klikken op De vraag is niet opgelost, bovenaan in het blakje onder de titel Onderwerp.

Ik kreeg een mail dat ik het onderaan de pagina op "opgelost" moest klikken.
Dat zette me op het verkeerde been :d

Boven Thisworkbook zie je nog benamingen staan zoals Blad1, Blad2 enz.. hierin kan zich ook nog code bevinden.

38 bladen, en ze laten allemaal een leeg grijs vlak zien !?!

In het macro overzicht van dit bestand staat ook niets. (zie afb)

Bijlagen

• macro doc.jpg
    macro doc.jpg
    19 KB · Weergaven: 32
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan