Outlook 2007 mail Categorie instellen werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jwebbie

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2009
Hallo, Ik gebruik Outlook 2007 al jaren nooit geen problemen gehad nu heb ik een tijdje terug me pc opnieuw moeten installeren,
en sinds dien kan ik me mail niet meer aan een categorie instellen.

Eerder had ik de map zoekmappen allemaal verschillende mappen in elke map zat dan de vaste email in.
Voorbeeld:

Zoekmap Hardware.info had kleur rood als ik dan mail binnen kreeg in mijn Postvak IN van Hardware.info dan klikte ik op de mail en zette heb op categorie rood dus de mail verplaatste automatisch naar die map heen en was dan weg uit Postvak IN .

Wanneer ik nu in mijn Postvak In een mail krijg van Hardware.info en zet hem op rood dan verplaatst hij hem niet en staat dan in beide zowel in Postvak In als in de zoekmappen\Hardware.info(rood).

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen dat de mail gewoon weer automatisch verplaatst naar de bepaalde zoekmap(kleur)

Hoi,

Het kan niet anders, of het was in de 'oude' situatie opgelost met z.g. berichtregels in de rubriek 'Regels en waarschuwingen'
Je had deze regels (voor de herinstallatie) kunnen exporteren en nadien weer importeren.
Maak opnieuw regels aan.

Overigens:
- Outlook 2007 al jaren, lijkt wat overdreven ...... toch? Je zal wellicht Outlook .... maar dan ook in eerdere versies bedoelen.
- 'Nooit geen problemen' ... betekent: altijd problemen: je hebt nooit problemen of je hebt geen problemen ......

Het is gelijk de agent bij de dranghekken met koinginnedag die het volk toeroept: 'Vooruit, achteruit ..... vooruit, achteruit'.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Het kan niet anders, of het was in de 'oude' situatie opgelost met z.g. berichtregels in de rubriek 'Regels en waarschuwingen'
Je had deze regels (voor de herinstallatie) kunnen exporteren en nadien weer importeren.
Maak opnieuw regels aan.

Overigens:
- Outlook 2007 al jaren, lijkt wat overdreven ...... toch? Je zal wellicht Outlook .... maar dan ook in eerdere versies bedoelen.
- 'Nooit geen problemen' ... betekent: altijd problemen: je hebt nooit problemen of je hebt geen problemen ......

Het is gelijk de agent bij de dranghekken met koinginnedag die het volk toeroept: 'Vooruit, achteruit ..... vooruit, achteruit'.

Ik gebruik outlook 2007 2 jaar zonder problemen.

Ja en .... ?
Ik gebruik Outlook al 14 jaar ... zonder problemen.
Twee jaar is niet 'al jaren' zoals jij aangeeft. En daar reageerde ik op.

Overigens je probleem al opgelost?

Ja en .... ?
Ik gebruik Outlook al 14 jaar ... zonder problemen.
Twee jaar is niet 'al jaren' zoals jij aangeeft. En daar reageerde ik op.

Overigens je probleem al opgelost?

Nee, ik weet zeker dat het ook ook zonder Regels en Waarschuwingen moet kunnen ik heb ze zelf daarvoor nooit gebruikt.

Graag nu weer over tot de orde van de dag, het probleem dus.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan