Ipod Touch Wifi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pitfire

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2008
Ik heb een ipod touch gekocht, en ik kom hier in huis prima op het netwerk, en de ipod geeft ook aan dat er een goede verbinding/ontvangst is.
Maar als ik dan op safari wil gaan internetten, hyves, ebuddy of youtube wil, geeft de iPod aan dat er geen verbinding is, en ebuddy verteld mij dat ik buiten het bereik van wifi/3G bent, terwijl ik de volle 3 strepen verbinding heb :confused:

- Ik heb de ipod al gereset (en wifi instellingen en alles..)
- Ik heb de router al gereset
- mijn wifi werkt op school en bij vrienden perfect:d

Weet iemand een oplossing?

alvast bedankt :thumb:

Ik weet niet of het je probleem oplost maar er zijn apps zoals wifitrak en wififofum daarmee kan je verbinding maken met draadloze netwerken. Ik gebruik ze om een beter bereik te hebben maar misschien zorgt het bij jou voor een stabiele verbinding

Ik weet niet of het je probleem oplost maar er zijn apps zoals wifitrak en wififofum daarmee kan je verbinding maken met draadloze netwerken. Ik gebruik ze om een beter bereik te hebben maar misschien zorgt het bij jou voor een stabiele verbinding

Dat ga ik eens uitproberen, klinkt logisch in ieder geval :d
Hartstikke bedankt, en ik laat het weten of het werkt :thumb:

Jaa jammer, al heb ik m'n ipod nog niet eens een maand, maarja :p
En jailbraiken zou ik dus ook nog kunnen proberen.
Alleen m'n enige probleem is dat de garantie er dan vanaf is heb ik gehoord :confused:
En dat wil ik niet bij m'n net nieuwe ipod...

Met jealbreak is je garantie er af maar als hem heb restored naar de fabrieksinstellingen heb je je garantie weer terug volgens mij dan nog moet je het zelf weten maar als je het doet dan wel met Spirit:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan