Toetsenbord uitchakelen/verwijderen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Quin
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Quin

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2010
Hoi,

Vanwege toetsenbord dat flipt ivm limonade(oops) wil ik mijn laptop toetsenbord uitschakelen of evt verwijderen, kan dit? Als hij verwijdert moet worden kan er dan ook eventjes gauw een handleidinkje voor geplaatst worden?(Acer Aspire 9423WSMi)

XP? Vista? 7? Via (deze) Computer kan dat in hardware --> Apparaatbeheer (of via configuratiescherm).

XP? Vista? 7? Via (deze) Computer kan dat in hardware --> Apparaatbeheer (of via configuratiescherm).

Vista, en omdat het een intern toetsenbord is pakt hij hem na heropstarten gewoonopnieuw

En als je het stuurprogramma verwijderd dan krijg je zeker een error bij het opstarten, en dan kun je niets meer denk ik; bij mij gaf hij een melding dat je op Enter moest drukken om fout te negeren...

En als je het stuurprogramma verwijderd dan krijg je zeker een error bij het opstarten, en dan kun je niets meer denk ik; bij mij gaf hij een melding dat je op Enter moest drukken om fout te negeren...

deze laptop installeert dat stuurprogramma automatisch weer... vaag ding.

Laatst bewerkt:
Eventjes een korte bump omdat het probleem heel irritant wordt...

Laatst bewerkt:
Ik heb het probleem opgelost door een servicemanual binnen te halen en het toetsenbord helemaal te verwijderen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan