sims 2 probleem (beeld)

Status
Niet open voor verdere reacties.

litavicos

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2010
hoi,

ik heb windows vista en heb er alle sims op geinstaleerd! ze doen het en kan het gewoon spelen.
op 1 ding na.. soms vagen de sims of dergelijke voorwerpen uit. de sims is dan op verschillende punten vervaagd.

verder kan ik wel gewoon sims 3 spelen zonder ook maar 1 probleem.

waar kan het aan liggen?

als je niet snapt wat ik bedoel met vervagen over het gehele scherm akn ik wel eens proberen hier een screen shot van te maken.

Groet, lita

Ik denk dat het handiger is om inderdaad een screen shot te maken.
Probeer je video kaart up te daten.

hier een screen:

Uploaded with ImageShack.us

wat is de reden waarom ik mijn video kaart moet updaten? sims 3 doet het wel gewoon! en volgens mij is dat hogere eisen dan sims 2 toch?

Ik denk dat ik het al weet Ik heb al een beetje gekeken maar Volgens mij ondersteund Vista de sims 2 niet

eeeh kijk is dan :eek::shocked::shocked::shocked::confused::confused::confused:

Wat zou ik moeten kijken dan? Ik zie dat alle sims delen geinstalleerd zijn, niet of ze al ge-herinstalleerd zijn

wat moet ik kijken dan? :S heb al eerder opnieuwe geinstaleerd. maar werkt niet

Krasjes op de dvd? In ieder geval, komt mij bekend voor. Heb je dit bij andere spellen naast The Sims ook? (Dus niet alleen Sims 3)

Wat zou ik moeten kijken dan? Ik zie dat alle sims delen geinstalleerd zijn, niet of ze al ge-herinstalleerd zijn

Krasjes op de dvd? In ieder geval, komt mij bekend voor. Heb je dit bij andere spellen naast The Sims ook? (Dus niet alleen Sims 3)

heej,

de cd's zijn kras vrij. en andere spellen doen dit ook niet. heb laatst uitgevonden dat als het beeld zo gaat doen dat ik dan op de menu knop kan drukken (die op het toetsenbord, waardoor start menu opent) en dan het sims 2 vernster opnieuw openen en dan is het probleem voor een tijdje weg. als ik echter dan weer naar een andere buurt reis of ik speel al een tijdje dan komt het probleem weer.

de games zijn Herinstaleerd.

Groet,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan