PeterBulthuis
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 13 mei 2010
Ik heb enkele macro's in Excel gemaakt en gekoppeld aan knoppen in een werkbalk. Dit werkt prima, maar soms na het opstarten van Excel gebeurt het dat Excel de macro's niet kan vinden na het op de knoppen drukken. Terwijl deze toch niet zijn verschoven en wel aanwezig zijn. Ik moet dus dan weer handmatig alle macro's opnieuw koppelen aan de knoppen.
Dit zou toch automatisch moeten kunnen via een macro. Dit heb ik geprobeerd door de handelingen op te nemen in een macro, maar blijkbaar wordt dit niet geregistreerd, want de macro blijft leeg...
Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen? Zodat ik via een macro toch alle knoppen in een handeling weer kan koppelen aan de desbetreffende macro's of is er een andere manier om dit snel te doen?
Dit zou toch automatisch moeten kunnen via een macro. Dit heb ik geprobeerd door de handelingen op te nemen in een macro, maar blijkbaar wordt dit niet geregistreerd, want de macro blijft leeg...
Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen? Zodat ik via een macro toch alle knoppen in een handeling weer kan koppelen aan de desbetreffende macro's of is er een andere manier om dit snel te doen?