Wat is beter?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk eens bij;
Rechter muisknop > deze computer > eigenschappen > hardware > apparaatbeheer > diskdrives wat staat daar voor hardeschijf aangegeven?

80GB oja dat kan ook maar goed 32gb is alsnog te weinig :P
Ik heb nog wel een andere harde schijf deze is waarschijnlijk gewoon rijp voor de goot :P wat raad jij aan? veel sneller zal die niet worden met een andere harde schijf zkrs? en hoe update ik me bios precies? :P je zit nog lang aan me vast :p

Bios updaten levert je geen snelheid op. Kijk eens bij schijfbeheer of er nog "niet toegewezen ruimte" is.

Ik heb mijn tweede harde schijf er dus ingedaan en die herkent ie wel gewoon als 233GB....? laat die hele bios update maar.... enige probleem nu is dat als ik die harde schijf aansluit dat ie zegt:

Reboot and select proper boot device or insert boot
media in selected boot device ?????

Staat de toegevoegde schijf als eerste opstart.

oke dude laat maar ik ben dom de wereld is zo klein wie weet komen we elkaar tegen dan drinken we een colaatje op een terrasje dit word niks ik koop gewoon een nieuwe AMD processor :P weet je een goeie voor me? ik heb socket 754.

alvast bedankt

lol lol dat je niet op computer vragen kan antwoorden betekend niet dat je onzinnige posts moet maken lol lol ;)

(niet persoonlijk hoor maar ik wil er mee zeggen dat ik niet zoveel aan die post heb)

Laatst bewerkt:
op heel wat andere vragen kan ik wel antwoord geven hoor.
En je hebt idd weinig aan de vorige post van mij.

Maar wat ik eigenlijk wil zeggen:
(de reden voor het wijzigen van jou vorige post)
Wat aardiger worden.
Mensen proberen vrijwillig te help dus die verdienen respect en een normale naam ;) suc6 met pc

Reboot and select proper boot device or insert boot
media in selected boot device

Dat hij dat zegt komt dus door dat die schijf als eerste staat ingesteld om optestarten, en er geen OS op geinstalleerd staat.
Je zou ook daar xp oid op kunnen zetten

ow nouja ik heb een andere harde schijf erin gezet en nu werkt het wel alleen mijn brandende vraag is nu zeg maar hoe kan een p4 2.8ghz slomer zijn dan een 1.6ghz amd processor. maar tis meer uit nieuwschierigheid dus de vraag is niet heel erg van belang

eigenlijk zou dat niet kunnen. Hoe kom je er zelf bij dat die p4 slomer is?
voor je gevoel? of met bepaalde dingen?

beide geinstalleerd met dezelfde hardware alleen de xp op de p4 is een stuk slomer... misschien moederbord ofzo maar lijkt me niet dat dat het slomer maakt. drivers waren gewoon oke verder... dus ik heb geen idee :shocked:

nee ik bedoel met me hardware: nvidia 6600 GT kaart & 1gb geheugen in het andere moederbord (met de p4 processor) en daar werkte die slomer op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan