Spybot probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

helixon

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
Hallo allemaal, ik heb zojuist een computer met Windows Vista Ultimate voor een kennis geïnstalleerd.

na wat updates, en wat instellingen te wijzigen, kom ik op eens niet meer in internet opties...
ook kan ik niet meer rechts klikken en dan eigenschappen klikken... het laad gewoon niet... na wat zoeken op google.nl
ben ik via regedit gaan kijken naar een register code.. namelijk die van internet explorer. wat ik hier aan raar vind is dat op de aangewezen plekken geen internet explorer mapje staat...

na verder zoeken kom ik uit dat ik Spybot in geavanceerde modus moet zetten... jaa daag... ik kan net zoals bij eigenschappen blijven klikken wat ik wil... het werkt gewoon niet...

hebben jullie enig idee waar diet van komt... of wordt het toch een herinstall..

groetjes Helixon

Waarschijnlijk heb je jezelf buitengesloten door een verkeerde instelling.

Waarschijnlijk heb je jezelf buitengesloten door een verkeerde instelling.

Nope ik denk niet dat UAC uit zetten en het Aero thema selecteren dat dat het probleem is...

wat mij wel een probleem lijkt is dat een aantal updates mislukt zijn...

misschien ligt het hier aan

Doe eerst eens systeemherstel naar een punt waar internet het wel deed

Dat hoeft toch ook niet.....

Windows maakt toch gewoon zelf herstelpunten aan!

bedankt voor je reactie... naar het heeft niet geholpen... ze zeggen daar dat je naar Geavanceerde systeeminstellingen moet geen... maar als ik hier op klik dan gebeurt er niks...

als ik op Instellingen voor externe verbindingen klik dan krijg ik de volgende melding:

Fout.png

even na-gemaakt... want kan geen screenshot maken...

hopelijk helpt diet bij het trekken van een conclusie

Laatst bewerkt:
bedankt voor je reactie... naar het heeft niet geholpen... ze zeggen daar dat je naar Geavanceerde systeeminstellingen moet geen... maar als ik hier op klik dan gebeurt er niks...

als ik op Instellingen voor externe verbindingen klik dan krijg ik de volgende melding:

Fout.png

even na-gemaakt... want kan geen screenshot maken...

hopelijk helpt dit bij het trekken van een conclusie

@ MrMusic: Hartelijk dank voor je hulp.. maar ik ben nu bezig met een her installatie...

bedankt voor de moeite...

Groetjes Helixon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan