3,2 Ghz eis COD 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruben111555

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2010
Thuis heb ik een computer met 3,2 Ghz waar ik vlekkenloos cod 6 op kan spelen. Nu wil ik een nieuwe computer gaan kopen waar dat ook op kan. Wat ik me afvraag is of je die 3,2 Ghz nou echt nodig hebt of of het slechts is aanbevolen. Er zijn bij betrouwbare winkels zoals Media Markt, It's, Expert en Block namelijk geen of amper computers met 3,2 Ghz te koop, en die er wel te koop zijn zijn vaak duur of voldoen niet aan de andere systeemeisen.

Wat ik nou wil weten is of 3,2 Ghz ECHT nodig is om Call of Duty Modern Warfare 2 te spelen,

ik hoop dat iemand me kan helpen,

ruben111555 :d

Hoi...

die eis van 3.2 is bij een singlecore cpu.(p4)
bij een dualcore bijv kan de ghz naar beneden toe...;)

Hoi...

die eis van 3.2 is bij een singlecore cpu.(p4)
bij een dualcore bijv kan de ghz naar beneden toe...;)

En over hoeveel naar beneden praten we dan. Kun je iets verder uitleggen....

TROUWENS :confused:
Ik heb al een oogje op een computer, een PB IMedia met ik meen een Intel i5 processor van 3,2 Ghz als die Ghz niet nodig zijn kan ik veel goedkoper uit zijn met bijv. een i5 2,93 Ghz.

De minimale eis voor cod6 is een p43.2 or better.een dualcore van bijv 2.4 is al better;)
Die i5 van 2.93 is dus zeer geschikt om die game daarop te spelen.Dit verder wel afhankelijk met wat voor videokaart je zit.Ook daar moet je dus naar kijken.Niet dat je een pc neemt met een onboard kaartje want dat gaat nie lukken nie.

Dus een Dual Core van 2.4 Ghz zit al goed... Die videokaart is denk ik ook wel goed volgens mij eentje van 512mb en een werkgeheugen van 4gb. Ik vind het ook niet noodzakelijk om op de hoogste resolutie te spelen.

Gaat het wel lukken met de videokaart?

Je geeft niet aan welke kaart.Alleen maar dat die 512mb heeft.
De videokaart dient in het geval van een Nvidia-exemplaar van het type 6600GT of beter te zijn, terwijl een ATI-variant minimaal het label 1600XT moet hebben.aan gezien je de pc nieuw koopt verwacht ik niet zoveel problems met een kaart.aan de minimale eis voldoen ze wel.Nu is wel van belang of dat een beetje redelijke gamers kaart is of een budget kaartje.

De cpu zit al wel goed....

Wat voor kaart het is kan ik zo snel niet vinden.

Maar ik had ook nog op een andere site gelezen dat de Dual Cores van 2,4 Ghz inderdaad beter zijn op het gebied van gamen dan een Pentium 4 3,2 Ghz of een i5 van 3,2 Ghz. Omdat jij dat bevestigd ga ik er maar van uit dat dat waar is. Maar weet jij ook of ik dan inderdaad goedkoper uit ben met die Dual Cores dan met de i5?

Dat spel kan je best vloeiend spelen op een core 2 duo met 1,87 ghz hoor, het ligt meer aan je grafische kaart ( mb's zeggen niks). Core 2 duo is een stuk goedkoper dan de i5.

Als je gwn wilt gamen kan je makkelijk gaan voor een amd. Die zijn ook goed en goedkoper. anders stel je gwn je iegen pc'tje samen :D.

enne... laat je niet ompraten door die mannetjes in pak van de mediamarkt of bcc, die smeren je het allerduurste aan.

ja ik zou ook gewoon een pc'tje samenstellen dan in een winkel kopen de onderdelen daar zijn bijna nooit op elkaar afgestemt en verder zou ik een amd proccesor nemen zijn zoals al gezegd stukken goedkoper voor dezelfde kwaliteit van een intel

daarom staat er ook BIJNA NOOIT maar het is wel zo ze stoppen 4gb of meer in een 32bit systeem terwijl die maar maximaal 3gb kan gebruiken videokaarten vb. zag een ati radeon hd 4350 in een zogenaamde "game pc" staan

Bijna nooit is tegenstrijdig aan elkaar.......:d
Ik vraag ook niet voor niks een link naar de pc die hij/zij gezien zou hebben.Het is dan te beoordelen of het prestatiewaarde voor het geld zou hebben.Daarbij zijn er genoeg die gewoon een samengestelde pc willen kopen ipv zelf samenstellen.
Oftewel laat het aan de ts over om eerst een reactie te geven ipv als echoput tespelen.....

hij kan de link wel geven maar meestal zetten ze op een site niet alle info maar vb
proccesor: 2,4ghz
video: 512mb

maar idd eerst wachten op reactie van ts

ps. je kan hem in elkaar laten zetten bij azerty

Eeeh, even helemaal overnieuw... Ik heb een nieuwe computer gevonden, erbij staat dat het een gamecomputer is. Mij lijkt hij erg goed, hier een link:

http://www.dragoncomputers.nl/compo...acturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,26/

Het is een hele set waaronder een monitor, toetsenbord en muis. Het is erg goedkoop voor zo'n computer. Is deze site te vertrouwen? Ze hebben hem zelfgebouwd denk ik er wordt namelijk geen merk vermeld.

Qua specificaties MOET hij wel goed zijn. Scroll hem AUB helemaal door.

Laatst bewerkt:
Ik vind dat het voor die prijs een redelijke pc is vooral omdat beeld, muis en toetsenbord erbij zit
en hij zal mw2 kunnen spelen

ik zou het niet weten want ik heb er nooit iets bij besteld hebben ze misschien niet een winkel?
want je moet contant betalen bij aflevering kan positief zijn maar ook negatief

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit, prima cpu en een goede gpu. Met dat ding kan je zeker wel mw2 spelen op very high quality:thumb:.
Je kan 'm ook(goedkoper) zelf bouwen als je het niet vertrouwd... ik weet niet of je dat wil/kan?

zelf bouwen gaat het niet worden denk ik, maar ik ben hier wel tevreden mee want dit is gelijk een hele set ik had namelijk ook nog een monitor nodig. ik dacht zelf ook al dat deze pc erg goed was:d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan