Lettertype properties veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Casjebasje

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2007
Hallo,

Ik zoek een programma waarmee ik de properties van elk lettertype kan veranderen, ook deze die de mogelijkheid tot inbouwen van lettertype met beperkte mogelijkheden hebben ingesteld.

Alvast bedankt.

wat bedoel je met properties....

in een tekstverwerker kun je de lettertypes toch aanpassen.

wat bedoel je met properties....

in een tekstverwerker kun je de lettertypes toch aanpassen.
Arial Font Properties.PNG

Ik bedoel deze properties. Deze zijn van het lettertype Arial, en deze kan ik gemakkelijk bewerken, maar je hebt ook lettertypes waarbij de bewerkmogelijkheden beperkt zijn...

@Casjebasje: De reden dat puppie je die vraag stelt is (hoogstwaarschijnlijk) een misbruik-melding die ik heb gestuurd.
Ook met je toelichting heb ik nog steeds het idee dat je de fonts wilt 'hacken' zodat er méér mee gedaan kan worden dan vlgs. de licentie-voorwaarden en vlgs. de technische beveiliging is toegestaan.
Dat lijkt mij in strijd met de voorwaarden van het Helpmij forum:
Warez:

* Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.

Wellicht reageert puppie of een andere moderator hier nog op (al dan niet met een 'slotje' of andere actie).

Tijs.

Laatst bewerkt:
@Casjebasje: De reden dat puppie je die vraag stelt is (hoogstwaarschijnlijk) een misbruik-melding die ik heb gestuurd.
Ook met je toelichting heb ik nog steeds het idee dat je de fonts wil 'hacken' zodat er méér mee gedaan kan worden dan vlgs. de licenties en vlgs. de technische beveiliging is toegestaan.
Dat lijkt mij in strijd met de voorwaarden van het Helpmij forum:

Wellicht reageert puppie of een andere moderator hier nog op (al dan niet met een 'slotje' of andere actie).

Tijs.
Haha, dit is totaal niet het geval. Ik wil bij de properties van een font komen zodat ik de naam die wordt weergeven bij mijn fonts in Adobe Photoshop er netter uitziet, aangezien ik een font op dafont.com heb gedownload dat de titel "superpoint_rounded" heeft, en dat staat zo slordig, ik wil deze titel kunnen veranderen naar "Superpoint Rounded".

Niks cracks, hacken of wat dan ook. :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan