G15 Lcd start niet meer op.

• Onderwerp starter Onderwerp starter JuanG
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JuanG

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2009
Hallo,

Ik heb nu al een jaartje mijn G15 V2 nog nooit problemen mee gehad.

Tevens heb ik van Logitech de Z-10 (speakers) die ook dezelfde soort lcd software nodig is, nou heb ik wel een gehoord dat beide lcd niet altijd evngoed met elkaar om kunnen gaan...?

Ik gebruik momenteel win 7 x64

Alleen sinds een paar dagen start mijn g15 lcd scherm niet meer op, heb al tientallen keren drivers opnieuw geprobeerd en op de z10 slaan ze wel aan maar op de g15 niet:S

Wie kent dit probleem en weet een oplossing

MVG:)

Hoi heb je ook eerst de oude drivers verwijdert? opnieuw opstarten en weer instaleren? weet het niet zeker maar is een idee misschien?

suc6

groetjes Mike:thumb:

Probeer je G15 eens op een andere pc, als het schermpje daar wel werkt, dan ligt het aan de drivers. Doet ie het daar ook niet, dan moet je je garantie claimen. Het is een bekend probleem bij G15's.

Probeer je G15 eens op een andere pc, als het schermpje daar wel werkt, dan ligt het aan de drivers. Doet ie het daar ook niet, dan moet je je garantie claimen. Het is een bekend probleem bij G15's.

Sorry maar ik heb niet de mogelijkheid hem op een andere pc te testen (dit is de enigste pc in huis die zeg maar up to date is ):o

Maargoed ik heb drivers al een paar keer opnieuw geprobeerd te instaleren voorloopt goed, maar dan heb ik nog niks als ik de driver heb ge installeerd dan kijk ik vervolgens ff rond in docus en vind ik lcd manager van lcd schermpje( dit is dezelfde driver versie als van de z 10 maar als lcd manager op is gestart ziet hij alleen maar de z10 die k kan beheren tevens heb ik de nieuwste drivers dan met nog een oude versie van lcd manager die toch ook bij de nieuwste driver zit inbegrepen? of heb ik het nou mis?:(

Het probleem is eindelijk opgelost, het zat hem in de driver terwijl ik die wel een aantal keren heb vervangen maargoed topic is klaar!:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan