activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jelle18

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2010
hallo iedereen,

Ik heb iets een probleem.
ik heb me windows xp machine nu al 2 keer geformatteerd en opnieuw geherinstalleerd maar ik blijf het zelfde probleem houden:
ik kan namelijk niet inloggen zodra hij klaar is om in te loggen zegt hij Windows moet nu geactiveerd worden. dit nu meerde malen gedaan gaat ook gewoon goed hij zegt ook steeds dat hij met succes is geactiveerd. maar dan log ie weer uit een begint van vooraf aan heeft iemand een idee wat dat zal kunnen zijn.

groetjes,
jelle

mmm dat is een rare ja
probeer eens als je in veiligheids modus komt zo ja
probeer dan eens wga fix te instaleren in windows veiligheidsmodus

das toch geen oplossing je activeert windows zo niet dus dan kan hij elke keer als hij opstart dit doen. dat schiet niet op.
probeer hem eens in veilige modus te activeren en anders bel microsoft eens.

das toch geen oplossing je activeert windows zo niet dus dan kan hij elke keer als hij opstart dit doen. dat schiet niet op.
probeer hem eens in veilige modus te activeren en anders bel microsoft eens.

Jawel hoor. Hij heeft vrij zeker een crack uitgevoerd die niet werkt en dan krijg je dit. Je start op, windows zegt activeren? Dan klik jij ja en zegt hij vervolgens: Windows is reeds geatciveerd en logt weer uit.

Of TS: klopt het niet

Als hij een crack had gebruikt had hij dat wel even mogen zeggen.
verder heb je een licentie (legaal) dan kun je microsoft bellen.
als je een illegale versie hebt mogen we je denk ik niet helpen met activeren (correct me when i'm wrong)

ik heb hem nu weer opnieuw geinstaller op aandringen van iemand die dacht er verstand van tehebben met een nieuw bankje geheugen dit werkt ook niet en microsoft kan me niet helpen omdat hij netjes geactiveert word.

Gebruik je niet toevallig een serienummer die bedoeld is voor een Beta versie? Als je hulp nodig hebt, installeer dan even Teamviewer op je PC en stuur mij een PM

legale lecentie maar helaas kan ik niet inloggen nix kan geen teamviewer instaleren in veillig modus kom ik wel maar dan kan ik ook nix instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan