Ik heb net een brandprogramma geïnstalleerd (CD Burner XP) en wil nu een CD branden met foto's erop. We hebben Windows Vista. Ik weet hoe ik hem moet openen en ook hoe ik de afbeeldingen moet verplaatsen die ik gebrand wil hebben. Dat heb ik gedaan. Ook heb ik er een CD-R in gedaan. Het is een volledig nieuwe CD-R (Hema merk), net uit de verpakking. Maar als ik op branden druk, krijg ik de volgende melding:
Het volgende type schijf is benodigd. Het proces gaat automatisch verder zodra er een schijf is ingevoerd.
Beschikbare schijf: niet beschrijfbaar (geen schijf)
460.75 MB vrij 0,00 kB
Eerder hebben we geen problemen gehad met deze CD-R. We hebben al een paar CD's kunnen branden. Dit brandprogramma heb ik trouwens voor het eerst gebruikt. :evil:
Weet iemand wat ik fout doe, want het brandprogramma zelf ziet er erg makkelijk uit. Als ik op branden druk, krijg ik ook een venstertje te zien hoe ik het gebrand wil hebben: wil ik er later foto's bij kunnen zetten of moet het helemaal afgesloten worden. Ik heb voor eerstgenoemde gekozen.
Het volgende type schijf is benodigd. Het proces gaat automatisch verder zodra er een schijf is ingevoerd.
Beschikbare schijf: niet beschrijfbaar (geen schijf)
460.75 MB vrij 0,00 kB
Eerder hebben we geen problemen gehad met deze CD-R. We hebben al een paar CD's kunnen branden. Dit brandprogramma heb ik trouwens voor het eerst gebruikt. :evil:
Weet iemand wat ik fout doe, want het brandprogramma zelf ziet er erg makkelijk uit. Als ik op branden druk, krijg ik ook een venstertje te zien hoe ik het gebrand wil hebben: wil ik er later foto's bij kunnen zetten of moet het helemaal afgesloten worden. Ik heb voor eerstgenoemde gekozen.