Archiveren met outlook

• Onderwerp starter Onderwerp starter timvl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

timvl

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2009
Hallo
Ik heb outlook 2007 en mijn emails heb ik verschillende mappen staan naar onderwerp.
Nu raakt het allemaal een beetje vol en bestaat er de optie archiveren.
Als je alle emails of een bepaalde map archiveert... wat gebeurd er dan precies?
Waar worden de mails geplaats, worden ze dan uit de mappen verwijderd en hoe kan ik een bepaalde mail later nog terug bekijken?

alvast bedankt voor jullie hulp

groet,

Tim

Als je alle emails of een bepaalde map archiveert... wat gebeurd er dan precies?

Je vindt alle informatie hierover in de help-funtie van Outlook, door archiveren, of autoarchiveren te typen .... :confused:

Waar worden de mails geplaats, worden ze dan uit de mappen verwijderd en hoe kan ik een bepaalde mail later nog terug bekijken?

Je bepaalt zélf waar de mails worden geplaatst, door op de betreffende map te réchtsklikken > Eigenschappen > Autoarchiveren
Je bepaalt zélf of, en met welke frequentie de mails worden verwijdert, door op de betreffende map te réchtsklikken > Eigenschappen > Autoarchiveren
Wat dacht je .... zou je met archiveren later nog mails terug kunnen kijken? Of, anders gesteld, waar zou archiveren nu eigenlijk voor dienen ...... ? :(

Alle geärchiveerde gegevens worden altijd in een z.g. PST-bestand geplaatst dat altijd in Outlook is te raadplegen via de menu-optie: Bestand > Openen > Outlook gegevensbestand...
Waar dat pst-bestand (standaard met de naam 'archive.pst') wordt geplaatst, bepaal je helemaal zelf!!!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan