• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

ningrahare

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2010
Hallo,
ik heb een vraag ik heb een factuur als ik op opslagen klik slaat hij geen logo op alleen tekst.
kan iemand me hiermee helpen.
Groetjes

Bijlagen

Ik kan zien dat de locatie van het logo is "C:\Users\Pashtoun\Desktop\bestanden".
Misschien dat er geen toegang is tot die map. (kan gebeuren als een andere gebruiker hem opend)
Ik zie het logo trouwens wel !!!

Misschien heb je bij het invoegen van het logo gekozen voor "Koppelen aan bestand" of " invoegen en koppelen", ik denk de laatste omdat ik het logo wel zie.
Je zou alleen "invoegen" moeten kiezen.

Groeten Marcel

ik heb ook alleen invoegen gekozen maar als ik op opslagen klik slaat niet precies je ziet ook dat de tabele ook dicht bij elkaar zitten. logo zi je wel maar als je opslagen klik en je open de opgeslagen document zie je hem dan niet.

Ik kan zien dat de locatie van het logo is "C:\Users\Pashtoun\Desktop\bestanden".
Misschien dat er geen toegang is tot die map. (kan gebeuren als een andere gebruiker hem opend)
Ik zie het logo trouwens wel !!!

Misschien heb je bij het invoegen van het logo gekozen voor "Koppelen aan bestand" of " invoegen en koppelen", ik denk de laatste omdat ik het logo wel zie.
Je zou alleen "invoegen" moeten kiezen.

Groeten Marcel

Wanneer ik hem opsla en weer open ziet het er uit zoals op de screenshot.
Lijkt mij niks mis mee

groeten Marcel

Bijlagen

• Factuur.jpg
    Factuur.jpg
    93,7 KB · Weergaven: 45
Wanneer ik hem opsla en weer open ziet het er uit zoals op de screenshot.
Lijkt mij niks mis mee

groeten Marcel

ja dit klopt wel maar hij maakt een copy in C:\Users\Pashtoun\Desktop\Factuur\ als ik die copy open daar krijgt ik geen logo te zien verander C:\Users\Pashtoun\Desktop\Factuur\ in eigen map en probeer het maar zal zelfde zijn.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan