Hallo! Ik hoop dat ik mijn vraag goed kan uitleggen. Ik had een voetbalpoule opgezet, die prima werkt, maar het enige wat mij stoort is dat sommige vakjes al worden ingevuld van wedstrijden die nog niet gespeeld zijn. Dit komt omdat de standen dan al ingevuld zijn en als iemand bijvoorbeeld bij een wedstrijd 0-0 heeft ingevoerd ziet excel dit hetzelfde als wanneer in twee hokjes op het uitslagformulier nog niks is ingevuld. Hiervoor komen dus al punten te staan, die bij het voorlopige totaal worden opgeteld.
Ik heb geprobeerd om zolang de wedstrijd niet gespeeld is, twee willekeurige tekens in te vullen bij het uitslagformulier, maar dat werkt ook niet, omdat * - + bijvoorbeeld gelijk is aan 1-2 (want +>*), en dus mensen al punten krijgen voor het voorspellen van de winnaar.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Zijn er tekens in excel die totaal los van elkaar staan, waardoor ik dus het probleem van niets invullen kan oplossen, zonder dat het ene teken 'groter is' dan de ander?
Alvast heel erg bedankt!
Ik heb geprobeerd om zolang de wedstrijd niet gespeeld is, twee willekeurige tekens in te vullen bij het uitslagformulier, maar dat werkt ook niet, omdat * - + bijvoorbeeld gelijk is aan 1-2 (want +>*), en dus mensen al punten krijgen voor het voorspellen van de winnaar.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Zijn er tekens in excel die totaal los van elkaar staan, waardoor ik dus het probleem van niets invullen kan oplossen, zonder dat het ene teken 'groter is' dan de ander?
Alvast heel erg bedankt!