lock table header

Status
Niet open voor verdere reacties.

peba25

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2009
Ik heb met behulp van Vegras een table welke gevuld wordt vanuit een XMLHttprequest. Nu is de het aantal rijen variabel. Om alle rijen weer te kunnen geven heb ik aan de div waar de table in zit een scrollbar toegevoegd. Maar nu... Hoe kan je de header vastzetten zodat deze bij naar beneden scrollen zichtbaar blijft??
eventtable.JPG

Weet iemand hier iets voor??
Alvast bedankt.

probeer eens de header uit de tabel te halen en die er dan gelijk boven te zetten in een andere tabel zodat het eruit ziet als 1 tabel, maar dat het er eigenlijk 2 zijn zodat als je met de onderste gaat scrollen de bovenste gewoon blijft staan

probeer eens de header uit de tabel te halen en die er dan gelijk boven te zetten in een andere tabel zodat het eruit ziet als 1 tabel, maar dat het er eigenlijk 2 zijn zodat als je met de onderste gaat scrollen de bovenste gewoon blijft staan

Bedankt. Ik had zelf ook aan zoiets gedacht maar kreeg geen mooi resultaat door de variable cel afmetingen. Ik heb ze nu een width gegeven waardoor ik de header passend heb kunnen maken. Zoals je ziet is het niet echt vraai maar het werkt wel.
alarmlist2.JPG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan