Vuze

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terracotta Pie

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2010
Ik heb een vraagje over het programma Vuze.
Als ik een download start in Vuze, krijg ik links van die download een kleur gezichtje te zien.
Bij mij is deze geel en daar staat dan bij dat ik weleens een NAT fout kan hebben.
Dit houd in dat ik wel verbonden ben maar dat ik geen verbinding op afstand heb.
Weet iemand hier meer over en hoe ik die fout kan oplossen?

goedenavond,

bij extra staat nat test als je deze doet komt er melding of hij goed of fout is , is hij fout zal je een poort in de router moeten openen

Laatst bewerkt:
Ja dat is dus het probleem hij is niet goed en ik het de port geforward enzo maar nog steeds krijg ik dezelfde melding.

Hoi,

en deze poort die geforward is heb je ook in vuze aangegeven?

Ja ik heb eerst de port veranderd in Vuze en daarna deze port geforward in mijn router.

Gebruik je Windows Firewall of een andere software firewall? Misschien moet je daar ook nog het één en ander instellen.

Ik had een handleiding en daar stond dat al bij over die firewalls enzo.

Ik kan hieruit niet afleiden of je een softwarematige firewall gebruikt en/of wat je al geprobeerd hebt. Probeer Vuze eens te testen met deze firewall(s) uitgeschakeld (als je dat nog niet hebt gedaan).

Firewalls uitzetten is toch nooit een goed idee?:o

Dat is waar, maar om even een poort te testen kan geen kwaad. Ik gebruik zelf een softwarematige firewall (Windows Firewall staat uit) en heb deze zo ingesteld dat mijn torrentclient goed functioneert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan