Upload mogelijkheid voor gebruiker

Status
Niet open voor verdere reacties.

pewie37

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2007
Hoe kun je in een website de mogelijkheid voor een gebruiker inbouwen om zijn teksten afbeelding of aanbiedingen eigenhandig te uploaden ? (Zal wel iets met SQL te maken hebben schat ik ?)

Als iemand mij in hoofdlijnen kan uitleggen of tips waar en op wat ik moet googelen, ben ik al tevreden.
Zo kan ik me dat zelf allemaal wel uitzoeken. Voor de meer gerichtte problemen kan ik dan weer op het forum terrecht.

Oh ja, en is dat dan ook mogelijk voor flash sites ?

Thnxs, :thumb:

Laatst bewerkt:
Betaalde diensten was niet de bedoeling.
Ik wil dit zelf gaan inbouwen in een te programmeren website

WordPress is gemakkelijk en gratis ;), bekijk mijn site maar (in hantekening), gebruikers kunnen bestanden/afbeeldingen/teksten uploaden. Een klein beetje verstand van CSS is vereist.

Laatst bewerkt:
OK dus ik was te snel met concluderen.
Ik ga kijken dank je wel :thumb:

OK, help me effe.
1. Ik zie alleen v.a. 5,50 / maand
2. Om dat drupal te kunnen gebruiken moet je ook de hosting bij hun hebben neem ik aan. Het gaat om een website die vernieuwd word. Dus er is al een abo bij een hoster.

OK, help me effe.
1. Ik zie alleen v.a. 5,50 / maand
2. Om dat drupal te kunnen gebruiken moet je ook de hosting bij hun hebben neem ik aan. Het gaat om een website die vernieuwd word. Dus er is al een abo bij een hoster.
1) Wordpress is gratis te downloaden van wordpress.org
2) Nee, Drupal is, net als Wordpress, een stuk software, je kunt dat gratis downloaden van drupal.org en vervolgens uploaden naar je huidige host (die moet wel PHP en MySQL ondersteunen maar dat is bijna zeker het geval). Vervolgens kun je drupal daar installeren en er een site mee bouwen. Drupal en wordpress zijn geen dingen om in je site te integreren maar om een site mee te bouwen, als alles eenmaal goed opgezet is kan de eigenaar van de site gemakkelijk zelf nieuwe pagina's aanmaken, tekst toevoegen, etc. Overigens heb je goede kans dat je host installatron biedt, daarmee kun je heel gemakkelijk drupal/wordpress installeren.

Laatst bewerkt:
OK helder.
Dank je wel voor de uitleg allemaal.
:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan