Windows wil niet meer opstarten (W7)

Status
Niet open voor verdere reacties.

OlivierJacobs

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2010
Hallo Helpmijforumgebruikers,
Gisteren wou ik mijn pc verbeteren door er een extra HDD in te stoppen en ook wat extra RAM.
Nu wou ik vandaag mijn computer opstarten maar nu wil ie niet meer.
Ik start em op (boot) en vervolgens krijg ik 2 opties: opstart herstel uitvoeren/windows normaal uitvoeren.
Als ik voor het eerste kies moet ik mijn officiele cd erin steken (wat ik gedaan heb).
Welke optie ik ook kies, daarna wordt mijn scherm zwart en doet mijn pc niets meer....

Heeft er iemand een idee hoe je dit kan oplossen?

Alvast Bedankt
Olivier :(

weet je zeker dat je het uitgevoerd hebt volgens het boekje? (computer uit, stroom eraf, aansluiten, stroom erop, aanzetten)

persoonlijk denk ik niet dat het direct iets met RAM of HDD te maken heeft, want dan hoor je foutmeldingen te krijgen en zwart scherm ipv eerst een optie herstel computer.

HDD staat goed in de BIOS aangegeven?

RAM staat goed ingesteld? ik weet niet wat je nu hebt?
Ook hier even in de BIOS checken of alles goed staat (dual channel/interleaved)

En je weet ook zker dat alle stekkers/kabels nog goed zijn aangesloten in de kast? Is altijd mogelijk dat er iets is losgeraakt door het upgraden. Ga dus alle kabels even bij langs.

weet je zeker dat je het uitgevoerd hebt volgens het boekje? (computer uit, stroom eraf, aansluiten, stroom erop, aanzetten)

Ja, ik heb eerst de stroom afgezet, alle kables uitgetrokken en dan de bak opengedaan(en visa versa).

HDD staat goed in de BIOS aangegeven?

Voor dat ik er extra Ram en een extra HDD werkte die perfect. Dus ook mijn computer starte goed op.

Ik zal nog eens nakijken of alle kables goed zijn aangesloten.

Alvast bedankt voor reacties
Olivier

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan