Gif bestand openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anita1987

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2010
Hallo,

Ik weet niet of het hier goed staat, anders hoor ik het graag.

Er zijn afgelopen weekend foto's gemaakt van een feestje, en ik kan ze bekijken op het internet, maar als ik ze opsla op mn pc dan zijn ze blanco. Ik kan ze dus niet zien.
Iemand enig idee wat ik kan doen/downloaden/aanpassen om deze foto's weer te kunnen zien?
Ik hoor het graag!

Groetjes Anita

je kan ze openen met je browser.
rechtermuisknop openen met (internet explorer, chrome)

Helpt niet, dan zie ik ze nog niet. Ze moeten denk ik gewoon omgezet worden naar een ander bestand?
Ik wil ze zeg maar op mn hyves zetten en als ik dat nu doe dan zie ik nog niets.

Ik hoop dat iemand me kan helpen, snap er zelf niet zoveel van ;)

Helpt niet, dan zie ik ze nog niet. Ze moeten denk ik gewoon omgezet worden naar een ander bestand?
Ik wil ze zeg maar op mn hyves zetten en als ik dat nu doe dan zie ik nog niets.

Ik hoop dat iemand me kan helpen, snap er zelf niet zoveel van ;)

hyves kent geen gifs, gifs zijn bewegende plaatjes

Er staat .jpg achter de bestandsnamen.

Zal hier de eerste plaatsen

21D69EBC93EFD3D2A8F8.jpg

[edit] de thumbnail is een .jpg de vergroting is inderdaad een gif Het origineel zal dan toch een jpg geweest zijn [/edit]

Laatst bewerkt:
Ja dat heb ik ook in het klein, maar als je op de foto klikt en dan op eigenschappen drukt zie ik weer GIF staan....

het zijn beveiligde fotos..
het is van een betaalde fotograaf vandaar.

Er wordt bij het tonen van de foto een transparante gif over de foto heen gelegd, en de url van de foto wordt dmv JavaScript gegenereerd, dus het is even zoeken, maar de url van de foto's zijn wel te vinden: Klik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan