amd turion II m500

Status
Niet open voor verdere reacties.
Les 1:

Koop NOOIT een Acer laptop.
Slechte kwaliteit, zeker niet duurzaam, zeer snel oververhit, snel kapot, zeer slechte service!!!!

(Kijk voor de grap eens rond op deze site en de sites van b.v. Tros Radar over alle problemen met Acer!!!)

Toshiba op zich maakt uitstekende laptops, maar.....

Laptops in die prijsklasse zijn NOOIT geschikt om een beetje fatsoenlijk op te gamen, reken daarvoor minimaal het dubbele

de benchmarks zijn beter dan die van mijn desktop, waar zeer fatsoenlijk op te gamen valt, op deze site zijn de prijsen excusief BTW
!!

Dan heb je vast een desktop van voor de oorlog, maar goed, je hoeft het natuurlijk niet te geloven....

HD 4650, e5200, 4gb ram win 7 64b. cod in medium settings zonder problemen. maar ik heb geen zin in een welles nietes discussie, persoonlijk kan ik gewoon redelijk goed gamen op die desktop. mijn hooftvraag is of de combinatie van een amd turion 2 m500 met een hd5650 mobile voldoende is.

Om een beetje fatsoenlijk te gamen is die combi niet voldoende

Mijn hooftvraag is of de combinatie van een amd turion 2 m500 met een hd5650 mobile voldoende is.

Als je werkelijk op een laptop wilt gaan gamen, dan kom je zo wie zo in klasse's duurder dan de laptop die je zelf op het oog hebt. En, de hardware in een laptop vergelijken met een desktop computer, gaat naar mijn idee al helemaal mank ;)

Je zou op die laptop best een spel kunnen spelen, echter .. Zou zelf dan niet aan games gaan denken zoals COD modern warfare of GTA-IV, die game's zijn voor de doorsnee laptop die je bij de computerboer koopt gewoon een spreekwoordelijke brug te ver :)

Toshiba op zich maakt uitstekende laptops, maar.....

Laptops in die prijsklasse zijn NOOIT geschikt om een beetje fatsoenlijk op te gamen, reken daarvoor minimaal het dubbele

dat heb je zeker mis...
deze: http://tweakers.net/pricewatch/252912/toshiba-satellite-l500-1zr.html#tab:info
ik speel er cod6 op high, gta4 op medium, nfs schift op high en fifa10 op high

allen het plaatje klopt niet: (de rest allemaal wel)
- hij heeft niet zoveel play, pause enz. knoppen maar alleen om op te starten (bovenaan)
- toetsenbord + er rond om heen is mat en niet zo dat je fingerafdruk blijft zitten

sucsess met je keuze....

Laatst bewerkt:
bedankt voor de reacties, er valt iderdaat zonder problemen te gamen met die specs, ben voor eentje met een i5 430m en een hd5650 gegaan.

mvg Guus

dat heb je zeker mis...
deze: http://tweakers.net/pricewatch/252912/toshiba-satellite-l500-1zr.html#tab:info
ik speel er cod6 op high, gta4 op medium, nfs schift op high en fifa10 op high

allen het plaatje klopt niet: (de rest allemaal wel)
- hij heeft niet zoveel play, pause enz. knoppen maar alleen om op te starten (bovenaan)
- toetsenbord + er rond om heen is mat en niet zo dat je fingerafdruk blijft zitten

sucsess met je keuze....

Benchmark van jou kaart,, jij beweert dat je COD6 op high kan spelen, terwijl hij bij de bench nog niet eens te spelen is op med... (30FPS voor fatsoenlijk speelbaar) dus wanneer jij zegt dat je met jou laptop de meeste nieuwe spellen goed en soms zelfs high kunt spelen, is not true..

De nieuwste spellen zijn speelbaar, maar niet zoals jij zegt op high...

@TS die combinatie van een i5 430M en HD5650 is een uitstekende keuze, als je het met het budget vergelijkt :) Hier zul je zeker plezier van hebben :)

nou toch speel ik cod6 met hoogste resolutie en hoge settings,
dus die Benchmark kunnen de pot op:o

nou toch speel ik cod6 met hoogste resolutie en hoge settings,
dus die Benchmark kunnen de pot op:o

Benchmark .. Oftewel gewoon een ordinaire test .. Is leuk, maar geen weer spiegeling van de 'real world' ;)

En het is een feit, dat games goede hardware pushers zijn, anders hadden we nu nog met een dual core 8086 of 8088 gezeten! :eek:

Dankje, het is een pretige laptop, cod mw2 loopt vloeiend op med setings en max resolutie.. ben er erg tevreden mee, i5 is een pretige prosesor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan