jordy en damy
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 sep 2009
Ow oke
en de films zijn wel volledig? geen trial? en die zijn ook in de app store te vinden? 
PS: heb jij ook de 8GB?

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ow okeen de films zijn wel volledig? geen trial? en die zijn ook in de app store te vinden?
Complete films kun je niet downloaden van apple. Alleen maar podcats van bijv kabouter wesley, of new kids etc.
Complete films moet je zelf maar ergens downloaden.
En ja ik heb ook de 8gb
Grt
Rens
Oh okedus een soort youtube filmpjes kun je op de apple store vinden?
![]()
Je kan er ook complete films op zetten, voor meer informatie over de iPod touch en de mogelijkheden moet je hier eens kijken; :thumb: Het iPod touch Forum.
De iPod touch is hier ook in de aanbieding en vandaag besteld is morgen in huis met perfecte service; http://www.chear.nl/Chear_Muziek/chear_01_appleipod/Chear_01_Touch/7114427/
Ik lees dat ipod touch forum ff door!
Nog een vraagje:
Is er ook een Ipod Touch Radio App? zodat je radio kan luisteren?
Ja die is er
Die gaat alleen via wifi, niet via de ether.
Grt
Rens
Oke geen probleem wifi is in huis
Hmm Ether wat is dat?
En kan het ook dat je met je iPod touch gaat inernetten zonder wifi?
Bijvoorbeeld die,
Ik gebruik zelf Icar radio lite, daar zitten enorm veel nederlandse en buitenlandse zenders in.
Grt
Rens
heeft iemand misschien een link waar al die gratis apps staan?? zat net te zoeken vond er maar 10 ofzo![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.