Vodafone Mobile Broadband icm Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Edwin92

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2008
Hallo allemaal,
Misschien wel een erg specifiek probleem, maar toch hoop ik dat iemand me kan helpen.
Ik heb een laptop waarop ik al een tijdje Vodafone Mobile Broadband mee gebruik. Sinds kort heb ik een nieuwe dongle gekregen van Vodafone. Deze zou sneller moeten zijn. Echter heb ik het probleem dat af en toe in Firefox sites niet of te laat verschijnen. Firefox blijft dan hangen bij het ''wachten op de server''. Alsof die niet doorgeeft aan de dongle dat er verbinding moet worden gemaakt. Een paar keer refreshen helpt soms wel en soms niet. In Internet Explorer heb ik dit probleem niet, maar deze werkt niet goed op de laptop. In Firefox 4.0 beta lijkt het probleem al minder vaak voor te komen.

Alvast bedankt.

IS je signaal wel sterk genoeg staat UMTS/HSDAP whatever aan ?? ik vindt dit wel typisch. Heb je wel WIFI in de buurt zoja treed er dan ook problemen op??

Als je eens een 'ping' op zet richting een/bepaalde website, krijg je dan veel time outs ? En hoe zien de TTL velden er dan eruit ?

IS je signaal wel sterk genoeg staat UMTS/HSDAP whatever aan ?? ik vindt dit wel typisch. Heb je wel WIFI in de buurt zoja treed er dan ook problemen op??
Ja het signaal is erg goed met HSDPA, zoals ik al zei werkt Internet Explorer ook gewoon wel goed en ook in Firefox 4 wel. Met WiFi heb ik geen problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan