spellen GRATIS krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pietje111

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2010
weet iemand waar ik gratis spelletjes kan krijgen voor mijn mobiel(samsungc3050) van af de pc (volgens mij moet het een .jad bestand zijn) :shocked:
en niet dat als je er een hebt als je wil spelen een of ander benodigde file vraagt en tot je dan zoveel euro kwijt bent aan dat bestand:mad:

Laatst bewerkt:
Wees dan eens duidelijk met je vraag.
waar staat dat het om een mobiel spel gaat.
je praat over pc en jad....zoek het dan maar eens uit.
Nee je bent niet duidelijk voor mij.

puppie
Wees dan eens duidelijk met je vraag.
waar staat dat het om een mobiel spel gaat.
je praat over pc en jad....zoek het dan maar eens uit.
Nee je bent niet duidelijk voor mij.

zo beter??

wat je kan doen is met een desktop de javaspellen downloaden, en dat deze spellen dmv een kabeltje of bluetooth maar je telefoon verplaatsen en dan installeren...

Succes...

wat je kan doen is met een desktop de javaspellen downloaden, en dat deze spellen dmv een kabeltje of bluetooth maar je telefoon verplaatsen en dan installeren...

Succes...
kun je daar een uitleg bij geven (desktop):d

daar bedoel ik je gewone computer mee, je download het bestand, en doormiddel van het kabeltje of bluetooth zet je het op je telefoon en dan installeren

ehy ik ben er achter gekomen naar 2 uur google luister op verschillende site kun je games downloaden ik gebruik mobileheahrt .com of zoiets nou je moet de jar versie downlaoden en hem converteren naar een jad .als je de jad alleen erop zet zul je zien dat hij online moet (dit komt omdat een jad alleen maar een soort snelkoppeling is naar de instalatie op je samsung staat dan java fout io uitzondering ) maar als je de jar erbij zet instlaleeert hij hem daarmee :thumb: als je dit snapt is het kanp:thumb::D;):p

als ik even zo vrij mag zijn om wat duidelijkheid te geven:

- een .JAD is inderdaad een snelkoppeling naar vaak gelijknamige JAR
deze heeft dus internet nodig, en dat kost geld $$
- een .JAR is een uitvoerbaar (installatie) bestand voor de applicatie

Dus: transfer je .JAR via kabel, bluetooth of geheugenstick naar je mobiel, installeer en da is het :)

bij deze dan ook maar de verduidelijkte versie van pietje111 (13jul. 15:21)
Je moet de .JAR downloaden.
Deze converteer je naar een .JAD.
Je zet de JAR en JAD op je mobiel, en installeert vervolgens

Alleen 1 ding begrijp ik niet, waarom moet je een JAR converteren naar een JAD?
lijkt me niet nodig, probeer eens een JAR te installeren?

Laatst bewerkt:
als het nu nog niet lukt kun je altijd mobilerated.com doen daar moet je ff je mobiel zoeken tussen een lijst met bijna alle mobielen durk op de jouwe en dat krijg je allemaal spellen voor die mobiel sommige doen het niet maar kijk maar

Het is vanaf juli 2010 dat de laatste reactie is geweest in dit topic. Het is niet meer nodig na zo lange tijd nog te reageren in een topic. Om die reden gaat er een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan